Historia jednego zakrętu - 30 rajd Karkonoski
Moderatorzy: f1sz, majkel84, perzu126, Hamrok
Historia jednego zakrętu - 30 rajd Karkonoski
Bóg stworzył Ziemię, Niemcy - Mercedesa...
Mercedes W203 FL 220CDI 2005 - EX
Mercedes W204 FL 250CGI 2011 /////AMG - obecnie
Mercedes W213 E400 /////AMG - obecnie
Mercedes W203 FL 220CDI 2005 - EX
Mercedes W204 FL 250CGI 2011 /////AMG - obecnie
Mercedes W213 E400 /////AMG - obecnie
Re: Historia jednego zakrętu - 30 rajd Karkonoski
Widzialem to juz :) Powinni z miotelkami zapirdzielac i ta ziemie zmiatac z tego zakretu, bo to nie do przejechania... Ci, ktorzy nie mieli ziemi na asfalcie temat ogarneli...
S204 C200Kompressor Elegance 2008r
WDD2042411F204552
WDD2042411F204552
Re: Historia jednego zakrętu - 30 rajd Karkonoski
Jedna z tych rajdówek jest u nas na serwisie i odbudowywujemy ją po dzwonie. W zasadzie z dwoch aut sklada sie jedno, bo ze starego zostaje klatka, podloga i sciany z podluznicami. Ale w takim sporcie koszta sie nie liczą. Stary...drzwi, blotniki, dach, ważą mniej niz nasz schowek w desce rozdzielczej:D Przykładowo Subaru robione dla Kuchara kosztowało 1 mln zlotych...i ja sie pytam...gdzie ja w zyciu popełniłem błąd, że nie stac mnie na takie zabawki:D
Ostatnio zmieniony 15 sty 2017, o 23:03 przez Viper_PDT, łącznie zmieniany 1 raz.
Bóg stworzył Ziemię, Niemcy - Mercedesa...
Mercedes W203 FL 220CDI 2005 - EX
Mercedes W204 FL 250CGI 2011 /////AMG - obecnie
Mercedes W213 E400 /////AMG - obecnie
Mercedes W203 FL 220CDI 2005 - EX
Mercedes W204 FL 250CGI 2011 /////AMG - obecnie
Mercedes W213 E400 /////AMG - obecnie
Re: Historia jednego zakrętu - 30 rajd Karkonoski
Hehe ja wiem, bo kumpel sie scigal w pucharze seicento to przygotowanie auta (tylko obspawanie budy, klatka, zawias bo silnik seria) to juz byl koszt praktycznie auta. Pozniej kupil renault clio a grupowe. Jak posypoala sie skrzynia (klowa) to chyba 30czy 40tys :) A to na studiach bylem... Koszta sa kosmiczne, ale tez te auta niewiele maja wspolnego z tym co sie turla po drogach...
S204 C200Kompressor Elegance 2008r
WDD2042411F204552
WDD2042411F204552
Re: Historia jednego zakrętu - 30 rajd Karkonoski
Tylko buda i to tez nie cala:)
Bóg stworzył Ziemię, Niemcy - Mercedesa...
Mercedes W203 FL 220CDI 2005 - EX
Mercedes W204 FL 250CGI 2011 /////AMG - obecnie
Mercedes W213 E400 /////AMG - obecnie
Mercedes W203 FL 220CDI 2005 - EX
Mercedes W204 FL 250CGI 2011 /////AMG - obecnie
Mercedes W213 E400 /////AMG - obecnie
Re: Historia jednego zakrętu - 30 rajd Karkonoski
Kibice jakby brali 5 zł od każdej załogi za wepchnięcie na drogę to pod koniec dnia by się nieźle obłowili :D
Swoją drogą - ciekaw jestem z czego wynika aż taka kumulacja wypadków. Gdyby to był rajd zimowy to rozumiem, że trasa była w tym miejscu oblodzona, ale tego lodu nie było widać i kierowcy tracili panowanie. A tutaj mamy zwykły asfalt, trochę ziemi - której warstwa znajdowała się też pewnie na kilkudziesięciu innych zakrętach tego rajdu, a wszyscy wypadali właśnie w tym miejscu i w taki sam sposób :)
Swoją drogą - ciekaw jestem z czego wynika aż taka kumulacja wypadków. Gdyby to był rajd zimowy to rozumiem, że trasa była w tym miejscu oblodzona, ale tego lodu nie było widać i kierowcy tracili panowanie. A tutaj mamy zwykły asfalt, trochę ziemi - której warstwa znajdowała się też pewnie na kilkudziesięciu innych zakrętach tego rajdu, a wszyscy wypadali właśnie w tym miejscu i w taki sam sposób :)
https://motowahacz.pl/testy-samochodow/ - polecam moje opinie o samochodach :)
Re: Historia jednego zakrętu - 30 rajd Karkonoski
Luzna ziemia/piasek powoduje wieksza utrate przyczepnosci nawet niz na lodzie. Na lodzie uzyjesz opon z kolcami, na takim sypkim nic nie zrobisz. Ci, ktorzy mieli pozamiatany asfalt przejezdzali zakret.... Ci, ktorzy nie, juz nie
S204 C200Kompressor Elegance 2008r
WDD2042411F204552
WDD2042411F204552
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 34 gości