W205
Moderatorzy: f1sz, majkel84, perzu126, Hamrok
Co do "100 % niezawodności" - KIA daje 7 lat gwarancji i nic z tego nie wynika .
W205: C 180, C200 w benzynie to silnik M274 z systemem Camtronic (czyli rozbudowany system zmiennych faz rozrządu - w stosunku do silnika M271). Ciekawe ile wytrzyma bez awarii? Koszt wymiany pewnie duuużo wiekszy niż w M271.
W205: C 180, C200 w benzynie to silnik M274 z systemem Camtronic (czyli rozbudowany system zmiennych faz rozrządu - w stosunku do silnika M271). Ciekawe ile wytrzyma bez awarii? Koszt wymiany pewnie duuużo wiekszy niż w M271.
Marian
W lutym byłem na przeglądzie i zapytałem kierownika serwisu , czy zdarzają się jakieś awarie w C klasie W204 na gwarancji.Powiedział ,że się u nich nie zdarzyły od 8 lat ( Krk Zawiła)Marian pisze:Co do "100 % niezawodności" - KIA daje 7 lat gwarancji i nic z tego nie wynika .
W205: C 180, C200 w benzynie to silnik M274 z systemem Camtronic (czyli rozbudowany system zmiennych faz rozrządu - w stosunku do silnika M271). Ciekawe ile wytrzyma bez awarii? Koszt wymiany pewnie duuużo wiekszy niż w M271.
Dodam ,że ta 4 letnia gwarancja za 500zł ma jednak limit bodaj 120 000 km.
Dodam też ,że wśród znajomych kogo bym nie pytał z różnych marek , sutuacja jest odwrotna ; każdy coś naprawiał w okresie gwarancyjnym.
C350
W204 ma 3 lata podstawowej gwarancji? Pierwsze słyszę....Marian pisze:W205 to nie W204.
Na W204 podstawowa gwarancja: 3 lata bez limitu km, a na W205 to nie wiem, ale skoro podstawowa ma być 2 lata i limit km - to mówi samo za siebie.
2 lata!
C 180 Kompressor T ----> był
E 250 CGI coupe ----> był
C 220d Estate W205 ----> jest
E 250 CGI coupe ----> był
C 220d Estate W205 ----> jest
W Pl , typowo to 2 lata i 100 000km limit , wszystkie wiodące firmy,Marian pisze:W UK z tego co wiem to 3 lata, pewnie co kraj to obyczaj .
Do tego można wykupić tzw. gwarancje dilerskie , co szczególnie opłaca się w Porsche i Audi bo nie wyjeżdża się właściwie z serwisów....( chyba poza 911 , powiedzmy ta jest 1x na gwarancję)
C350
Czyli, jednak co kraj to obyczaj, bo w UK np. gwarancja na:
Audi - 3 lata lub 60 000 mil ( tak samo jak reszta grupy VAG),
Infiniti , Lexus, Ford, Fiat, Citroen, Peugeot - 3 lata lub 60 000 mil,
BMW, Porsche, - 3 lata bez limitu mil,
Hyundai - 5 lat bez limitu mil,
Kia - 7 lat lub 100 000 mil,
Renault - 4 lata lub 100 000 mil,...
i na koniec Vauxhall gwarancja bez limitu czasu lub 100 000 mil.
Audi - 3 lata lub 60 000 mil ( tak samo jak reszta grupy VAG),
Infiniti , Lexus, Ford, Fiat, Citroen, Peugeot - 3 lata lub 60 000 mil,
BMW, Porsche, - 3 lata bez limitu mil,
Hyundai - 5 lat bez limitu mil,
Kia - 7 lat lub 100 000 mil,
Renault - 4 lata lub 100 000 mil,...
i na koniec Vauxhall gwarancja bez limitu czasu lub 100 000 mil.
Marian
Byłem na premierze nowej C i też pozytywnie zaskoczyła mnie jakość wykonania wnętrza! Co prawda najlepiej prezentuje się ono w wersji Exclusive, gdzie deska rozdzielcza i górne krawędzie boczków drzwi sa obszyte ecoskórą, ale i wersja podstawowa jest lepiej wykonana niż W204 po liftingu. I tu Mercedes ma mój duży plusjurek968 pisze: Jakość wyrażnie do przodu , czuć to na każdym kroku.wracając do swojego auta ( rocznik 2012 )wróciłem jakby do poprzedniej epoki
Dodam tylko, że w opcji dostępne są międzyinnymi Airmatic (pierwszy raz w klasie C) i np. Air Balance zapożyczony z klasy S (jonizacja i perfumowanie powietrza w kabinie)
- noc
- Ekspert
- Posty: 1671
- Rejestracja: 17 wrz 2009, o 17:27
- Lokalizacja: Warszawa Drugi sort, kanalia co szanuje konstytucję.
Nie dopchałem się do kiery i w ogóle do jakiejś lepszej jednostki.
Siedziałem z przodu jak palant (pasażer).
Dama 200 nic specjalnego w odlocie (mimo że oblatywacz cisnął).
Wnętrze jest dużo przyjemniejsze, ale jednocześnie za małe (klaustrofobia).
Nie ma gdzie przełożyć rąk - są już do tego opracowane miejsca.
O przeciągnięciu się nie ma mowy - wszędzie tapicerka.
W swojej W210 jestem w stanie sięgnąć za swoje plecy.
W tej damie jest to niemożliwe.
Opinia moja nie ma znaczenia, ale gdybym miał tyle pieniędzy, to W140 CL.500-600 lub piękną W129 6,9
I starczyłoby na super remont - super auta.
Siedziałem z przodu jak palant (pasażer).
Dama 200 nic specjalnego w odlocie (mimo że oblatywacz cisnął).
Wnętrze jest dużo przyjemniejsze, ale jednocześnie za małe (klaustrofobia).
Nie ma gdzie przełożyć rąk - są już do tego opracowane miejsca.
O przeciągnięciu się nie ma mowy - wszędzie tapicerka.
W swojej W210 jestem w stanie sięgnąć za swoje plecy.
W tej damie jest to niemożliwe.
Opinia moja nie ma znaczenia, ale gdybym miał tyle pieniędzy, to W140 CL.500-600 lub piękną W129 6,9
I starczyłoby na super remont - super auta.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku pracy przy MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Zwykle tu: http://www.w212.pl/ i tam gdzie MB.
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku pracy przy MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Zwykle tu: http://www.w212.pl/ i tam gdzie MB.
Co do wnętrza to taka filozofia..wszystko ma być w zasięgu ręki , wszystko zbliża się donoc pisze:Nie dopchałem się do kiery i w ogóle do jakiejś lepszej jednostki.
Siedziałem z przodu jak palant (pasażer).
Dama 200 nic specjalnego w odlocie (mimo że oblatywacz cisnął).
Wnętrze jest dużo przyjemniejsze, ale jednocześnie za małe (klaustrofobia).
Nie ma gdzie przełożyć rąk - są już do tego opracowane miejsca.
O przeciągnięciu się nie ma mowy - wszędzie tapicerka.
W swojej W210 jestem w stanie sięgnąć za swoje plecy.
W tej damie jest to niemożliwe.
Opinia moja nie ma znaczenia, ale gdybym miał tyle pieniędzy, to W140 CL.500-600 lub piękną W129 6,9
I starczyłoby na super remont - super auta.
Człowieka...pod tym względem więcej miejsca było w 190!!
Natomiast co do przyśpieszenia to , jak jechałem w Eco trybie to wciskanie pedału gazu
miało się nijak do przyśpiesnia wozu..a trybów jest klka , dopiero w sport Plus auto "jedzie"
C350
-
- Posty: 617
- Rejestracja: 8 lis 2011, o 21:11
- Lokalizacja: Olesno
w temacie
Mnie uderzył całkowity brak drążka biegów na kanale. łapka pod kierownicą niby (spryskiwacz, niby kierunkowskaz). Ja tam lubię lewarek nawet szczątkowy jak w w204 automat. Sądzę, że następny lift i biegi będą do wybrania na ekranie dotykowym-zgroza!
Wnętrze może lepiej wykonane ale siedzenia coraz mniejsze i to wrażenie ciasnoty, pewnie klaustrofobia? A niby o 10 cm dłuższy, moim zdaniem to na korzyść bo w mojej 204 nawet wnuki psioczą na ciasnotę za przednimi siedzeniami.
Wnętrze może lepiej wykonane ale siedzenia coraz mniejsze i to wrażenie ciasnoty, pewnie klaustrofobia? A niby o 10 cm dłuższy, moim zdaniem to na korzyść bo w mojej 204 nawet wnuki psioczą na ciasnotę za przednimi siedzeniami.
My dream-Black Princessa 2,2,170 KM,CDI, automat 7 bieg-Avangard, 2012,VIN WDD2040021A531285
Pozdrawiam Ryszard
Pozdrawiam Ryszard
Ja tam jestem mega zauroczony W205 po jeździe próbnej. Miałem okazję przejechać się C180 z 7G+, auto jedzie lepiej niż wskazywałyby na to parametry, ale to i tak nie silnik dla mnie. Albo mocny diesel 200+km albo benzyna jeszcze mocniejsza, co kto lubi. Wykonanie tego samochodu to gigantyczny skok na plus w stosunku do W204, miejsca z tyłu też zdecydowanie więcej. Zawieszenie chodziło bardzo fajnie, a że teraz można już zamawiać Airmatic to tu więcej pytań nie mam :) Bardzo mi sie spodobała, szkoda tylko ze wersja naprawdę fajna na konfiguratorze wychodz nieco ponad 310.000 PLN :)
Mercedes-Benz W204 C220 CDI Elegance
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości