To fakt! Jak później wsiadłem do W211 to doceniłem moje potężne fotele, zwłaszcza długość siedziska. W wersji Exclusiwe długość siedziska można regulować (taka wysówka jak w Audi), ale to wraz nie to.
Toki pisze:naprawdę fajna na konfiguratorze wychodz nieco ponad 310.000 PL
Jak dla mnie wnętrze jest bardzo ok, poza tym "dziwnym tabletem".
Niestety gdy zobaczyłem wygląd z zewnątrz to niemal się załamałem. Strasznie babska ta C klasa (chodzi mi o tył). Gdy ją widze cał czas wydaje mi sie ze siedzi tam jakas blondi która nie wie czy 900 koni to duzo czy malo. Fakt, o gustach się nie dyskutuje jednak po tak wspaniałym i męskim nadwoziu jakie mamy w W204 spodziewałem się czegoś dużooo lepszego.
Nie sądziłem, że to kiedyś powiem ale już wole BMW.
PS; Na zdjeciach kombi wyglada calkiem przyzwoicie, wiec moze to cos zmieni :)
Ciekawy artykuł o W205 http://www.magazynauto.pl/testy/testy-p ... Id,1407297 . Szczerze mówiąc, nie można z nim się nie zgodzić. W205, a dopiero od roku mam W204, jest lepsze (ale chyba o to chodziło projektantom z MB).
Zacny komplet! I też mają to cholerstwo RDKS... Aby mieć drugi komplet kół to trzeba wydać majątek. Zmiana samych opon, to też koszta podwójne, u mnie bynajmniej. Tylko kasę robią na użytkownikach.
Czy może ktoś się orientuje, jak jest z płynem w klimatyzacji w rocznikach 2015- ? Jest zwykły, czy to nowe francuskie gówno?
c117 180 (01/2015) 122 koni i jeden osioł
w204 200CDI BE T-Modell (09/2010)-EX
w203 220CDI T-Modell (10/2002)-EX
vladi, o co chodzi z tymi czujnikami RDKS? Czemu to problem? Wyjaśnij proszę bo szczerze powiem że nie miałem jeszcze z nimi przyjemności.
Na zimę planuję tylko opony, bo rzeczywiście zestaw z felgami to mocno ekonomicznie nieuzasadniony wydatek
C 180 Kompressor T ----> był
E 250 CGI coupe ----> był
C 220d Estate W205 ----> jest
Jezu, zmichal, przecież to OT!! Poprostu grzebiemy sobie w śmietniku! Co, nie wolno? Pozatym na w205 nuda, a jak ja mam CLA, to gdzie mam się podziać?
miluch sensory RDKS kosztują 167 ojro za komplet w ASO, wysyłają za pośrednictwem baterii (niewymienialnej!!!) sygnal do komputera pokładowego o dokładnym stanie ciśnienia. Żywotność tej baterii wg ASO 5 lat, kumplowi jeden sensor padł po półtora roku (możliwe też, że była to kwestia uszkodzenia mechanicznego podczas niefachowego przekładania opon). Wulkanizatory za zwykłą wymiane opony biorą u nas 20 ojro. Wymiana opony z sensorem RDKS na feldze kosztuje 42. Mówie o zwykłych wulkanizatorach nie o ASO, gdzie cena jast 60 ojro za wymiane jednej opony. Jednak ryzyko uszkodzenia u zwykłych wulkanizatorów jest wieksze i nie ponoszą oni odpowiedzialności za ew. uszkodzenia tego badziewia. ASO gwarantuje wymiane i tyle, no ale koszta!!! Ja auto kupiłem na zimówkach i będę jezdził na zimówkach. Pier..le wymiane! Jak w ciągu sezonu letniego robie 3tyś km, to mi się poprostu to nie opłaca. w204 pod tym względem miał prościej. ABS odpowiadało za wszystko i po sprawie. A tu ...!!
c117 180 (01/2015) 122 koni i jeden osioł
w204 200CDI BE T-Modell (09/2010)-EX
w203 220CDI T-Modell (10/2002)-EX
valid, kiedyś w Lagunie II też miałem takie czujniki z wbudowaną baterią w środku koła, w miejscu wentyla. Co do żywotności baterii to podobno też działała kilka lat i trzeba było wymieniać. Ja jeździłem na nich 3 lata (poprzedni własciciel 8 lat) i nie było najmniejszych problemów. Fakt czasem tracił zasięg na kilka sekund przy dużych prędkościach albo wjechaniu w dziurę.
Koła zawsze wymieniałem u "zwykłych" wulkanizatorów, po prostu ich informowałem o tym, że mam czujnik.Tylko raz zdarzyło się, że zażądali za to więcej PLN niż za wymianę "zwykłych" kół.
Nie chce porównywać starego renault do nowego merca i cen w PL i DE ale wydaje mi się że nie jest to jakoś bardzo kłopotliwe. Przynajmniej w moim przypadku nie było, co więcej brakuje mi tego w W204.
BTW, w UE od od 1 listopada 2014 roku jest obowiązek montowania tych czujników we wszystkich nowych autach.