W219
Moderatorzy: f1sz, majkel84, perzu126, Hamrok
W219
Cześć, nie wiem czy to najlepsze miejsce, ale chcę kupić CLS-a a ten nie ma swojego forum, natomiast na forum W211 nie mogę się zarejestrować. Interesują mnie opinie o silnikach 3,0 OM642 oraz 3,5 M272 a wiem, że takie występują także w Waszych C-klasach, więc może ktoś mógłby się wypowiedzieć na ich temat. W internecie krążą różne plotki o problemach z uszczelkami chłodnicy oleju w dieslu i problemach ze sterownikami turbosprężarek a w przypadku M272 o problemach z wałkiem wyrównoważającym. Czy rzeczywiście powyższe usterki są tak częste i uporczywe? Będę szukał modeli z lat 2006 - 2009 więc trzeba się spodziewać (szczególnie w przypadku diesla) dosyć sporych przebiegów.
A może ktoś jest w stanie powiedzieć coś na temat samego W219? Na co szczególnie zwrócić uwagę w tym modelu? Jak w ich przypadku z korozją? Czy budżet około 40 tysięcy jest rozsądny dla modelu z roczników między 2006-2009, w wyżej wymienionych wersjach silnikowych bez zawieszenia pneumatycznego?
Pozdrawiam
A może ktoś jest w stanie powiedzieć coś na temat samego W219? Na co szczególnie zwrócić uwagę w tym modelu? Jak w ich przypadku z korozją? Czy budżet około 40 tysięcy jest rozsądny dla modelu z roczników między 2006-2009, w wyżej wymienionych wersjach silnikowych bez zawieszenia pneumatycznego?
Pozdrawiam
-
- Posty: 2
- Rejestracja: 7 kwie 2021, o 17:36
- Lokalizacja: Opole
Re: W219
Samochód napewno bardzo ładny (ten w219). 40k myśle, że coś znajdziesz z przebiegiem pod 300000km , co do samego silnika (231km) posiadam w204 zestrojony z 4matic i 7Gtronic. Jazda tym to jest kwintesencja i naprawdę musi coś konkretnego pod dupe podjechać by mogło mnie zostawić spalanie 9,2 w trasie przy 175km/h , najniżej zrobiłem 7,8litra. Przebieg 260000 km i teraz wymieniam EGR na nowy oryginał około 1300zł bo na zamienniku auto ma podobne objawy, tak nic więcej od 50000km
C300 CDI 4matic 7Gtronic 2012
Re: W219
Dzięki za odpowiedź. Właśnie tak liczę, że realnie pewnie większość z tych diesli ma ponad 300k, nie ma co się oszukiwać. Kiedyś 300k dla diesla MB to było niewiele, zastanawiam się jak w tym OM642. Cena EGR jak na oryginał jest w miarę spoko, po MB można by było się spodziewać dużo więcej :)
Re: W219
O M272 masz w tym temacie: silnik-i-osprzet-f13/silnik-m272-opis-w ... t3828.html
Jeśli znajdziesz auto które ma już poprawione wcześniejsze usterki - nr silnika od: #2729..30 895140 w górę to nie powinno być żadnych problemów - będą to roczniki od 2008 w górę, kwestia sprawdzenia czy był montowany w w219 po 2008 roku. Nr silnika możesz sprawdzić dekodując VIN na https://www.lastvin.com/
Sam mam X204 z M272 3,5L z przelotem 158 tys. KM i nie sprawia żadnych kłopotów. W GLK średnie spalanie w granicach 11-12 w trybie mieszanym.
Jeśli znajdziesz auto które ma już poprawione wcześniejsze usterki - nr silnika od: #2729..30 895140 w górę to nie powinno być żadnych problemów - będą to roczniki od 2008 w górę, kwestia sprawdzenia czy był montowany w w219 po 2008 roku. Nr silnika możesz sprawdzić dekodując VIN na https://www.lastvin.com/
Sam mam X204 z M272 3,5L z przelotem 158 tys. KM i nie sprawia żadnych kłopotów. W GLK średnie spalanie w granicach 11-12 w trybie mieszanym.
GLK 350 4Matic
Re: W219
Dzięki, widzę, że w CLS-ie te silniki z poprawionym wałkiem wyrównoważającym to późny 2008 rok a te z numerem od #2729..30 895140 chyba występowały dopiero w C218. Trochę szkoda, że V8 wychodziły zawsze z airmaticiem.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość