Auto.

Moderatorzy: f1sz, majkel84, perzu126, Hamrok

Maciejas.
Posty: 6
Rejestracja: 21 paź 2012, o 20:33
Lokalizacja: Pniewy

Auto.

Post autor: Maciejas. »

Witam kolegów,



specyfikacja auta:

Rok prod. 09/2009
220 CDI Avantgard'e
Ostatnio zmieniony 7 kwie 2015, o 16:11 przez Maciejas., łącznie zmieniany 3 razy.
alvaro
Posty: 48
Rejestracja: 22 sie 2012, o 23:51

Post autor: alvaro »

amory sprawdzili a sprężyny i gumowe podkładki też ??
magic1979
Posty: 106
Rejestracja: 2 lip 2012, o 22:11

Post autor: magic1979 »

są wersje w204 z wybieraniem trybów zawieszenia air matic?jeśli tak być może o to chodzi.
Awatar użytkownika
noc
Ekspert
Posty: 1671
Rejestracja: 17 wrz 2009, o 17:27
Lokalizacja: Warszawa Drugi sort, kanalia co szanuje konstytucję.

Post autor: noc »

Ten numer Vin. nie jest właściwy, lub jest chroniony.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6

Niemal pół wieku pracy przy MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890

Zwykle tu: http://www.w212.pl/ i tam gdzie MB.
Maciejas.
Posty: 6
Rejestracja: 21 paź 2012, o 20:33
Lokalizacja: Pniewy

Post autor: Maciejas. »

Kolego "Magic" jeżeli idzie o nr VIN jest ok.
spisałem go z dowodu, jak sprawdzałem to auto miało historię przeglądów na tym VIN
Ostatnio zmieniony 7 kwie 2015, o 16:11 przez Maciejas., łącznie zmieniany 3 razy.
Sruba
Posty: 6
Rejestracja: 22 kwie 2011, o 01:54
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Sruba »

proponuje rozebrac tylnie amorki moja znajoma tez ma 204 i podstawiala dystans wiekszy wiec przypuszczam ze dany jest wiekszy dystans. Tak bym obstawial
Maciejas.
Posty: 6
Rejestracja: 21 paź 2012, o 20:33
Lokalizacja: Pniewy

Post autor: Maciejas. »

Jakieś sugestie
Ostatnio zmieniony 7 kwie 2015, o 15:56 przez Maciejas., łącznie zmieniany 1 raz.
jurek968
Posty: 66
Rejestracja: 27 lut 2012, o 20:38

Post autor: jurek968 »

1., W jaki sposób sprawdzili spręzyny ??Podejrzewam ,że bez wyjęcia się nie da.Sprężyny definiują wysokość.
2. W jaki sposób sprwdziłeś wysokośc auta?Do nadkoli ? do punktów karoseryjnych?
Może być po prostu iluzja optyczna ,że jest wyższy.Zwróć uwagę ,że stylistyka jest taka ,że wydaje sie iż tył jest wysoko a przód nizej - a to iluzja.


Na marginesie , opony masz seryjne ? Nie przypadkiem zbyt wysoki profil?
mermarcin
Posty: 62
Rejestracja: 16 lut 2013, o 07:41
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: mermarcin »

W204 nie maja air matic tylko Agility Control, który sam reguluje twardosc amortyzatorow w zależności od jakości nawierzchni
1,8 kompressor
Maciejas.
Posty: 6
Rejestracja: 21 paź 2012, o 20:33
Lokalizacja: Pniewy

Post autor: Maciejas. »

mermarcin pisze:W204 nie maja air matic tylko Agility Control, który sam reguluje twardosc amortyzatorow w zależności od jakości nawierzchni
Ostatnio zmieniony 7 kwie 2015, o 15:57 przez Maciejas., łącznie zmieniany 1 raz.
jurek968
Posty: 66
Rejestracja: 27 lut 2012, o 20:38

Post autor: jurek968 »

Hmm..czegoś nie rozumiem .Jak można sprawdziż ,że amortyzatory i sprężyny są takie same bo z Vin wychodzi ,że są takie same????

A jeśli ktoś je zmienił??Przecież jeśli by były takie same to auto miałoby tą samą wysokość :!:
Już napisałem,że wysokość auta definiuje sprężyna!( oczywiście jak będzie 10 cm krótsza to auto oprze sie na amortyzatorze)

Zdarza sie ,że po kilku latach sprężyny nieco siadają i auto starsze zawsze niżej stoii jak nowe.( ale to max 1cm)
Jeśli też auto jest cięższe to też może być nieco niższe.( zakadjąc tą samą siłę ugięcia sprężyny)

Co do podkładek to jeśli są, to je widać - trzeba zobaczyć pod auto - pod sprężynę/
Wątpię aby były stosowane , choć faktycznie w starszych modelach z przodu się je stosowało.
C350
Maciejas.
Posty: 6
Rejestracja: 21 paź 2012, o 20:33
Lokalizacja: Pniewy

Post autor: Maciejas. »

są te same.
Ostatnio zmieniony 7 kwie 2015, o 15:59 przez Maciejas., łącznie zmieniany 1 raz.
zarys
Posty: 339
Rejestracja: 17 lis 2010, o 13:19
Lokalizacja: Bydgoszcz

W temacie

Post autor: zarys »

Nie trzeba być wróżem by wiedzieć, że wysokość ustawienia auta przy takich samych parametrach sprężyn i amorkach (hydrauliczne lub inne) zależy jedynie od wagi autka. Cudów nie ma, zwykła mechanika- co prawda to dynamika -ale tylko w czasie jazdy lub kołysania auta.
My dream-Black Princessa 2,2,170 KM,CDI, automat 7 bieg-Avangard, 2012,VIN WDD2040021A531285
Pozdrawiam Ryszard
jurek968
Posty: 66
Rejestracja: 27 lut 2012, o 20:38

Post autor: jurek968 »

Przez internet nikt nie rozwiąże tego problemu.

Zobacz w salonie na wysokośc nowej C klasy avantgarde.
Może to Twój znajomy ma auto zbyt niskie ( to jest możliwe) a Ty masz prawidłową wysokśoć.

Nie podjąłbym się oceny typu spręzyny po "oznaczeniach" ewentualnie po kolorze.
Masz zapisane te "oznaczenia"?Może uda się zinterpretować dane takm zakodowane.
Podam przyklad; w Porsche 911 w obrębie rocznika jest stosowane 16 typów spręzyn.
Nie liczę wersji GT 3 , GT2 , Turbo i innych specjalnych.

Rozwiązaniem jest zakup spręzyn obniżających - kupisz tanio i dobre.
C350
mermarcin
Posty: 62
Rejestracja: 16 lut 2013, o 07:41
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: mermarcin »

Kolego Maciejas, zabieram głos, bo mam taki kaprys a jak ci sie nie podoba to nie czytaj, bo i tak nie rozumiesz co sie do ciebie pisze.
1,8 kompressor
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 35 gości