C180 kompressor blue efficency - uwagi przed kupnem
Moderatorzy: f1sz, majkel84, perzu126, Hamrok
C180 kompressor blue efficency - uwagi przed kupnem
Witam wszystkich.
Jestem właśnie przed kupnem takiego pięknego auta jak w temacie i prosilbym was jako znawców modelu na co zwrócić uwagę bo do tej pory z autami z gwiazda nie miałem zbyt wiele do czynienia. Głownie chodzi mi o silnik ale wszystkie sugestie miłe widziane.
Auto jest z 2008 roku i ma nie całe 50000 przebiegu.
Jestem właśnie przed kupnem takiego pięknego auta jak w temacie i prosilbym was jako znawców modelu na co zwrócić uwagę bo do tej pory z autami z gwiazda nie miałem zbyt wiele do czynienia. Głownie chodzi mi o silnik ale wszystkie sugestie miłe widziane.
Auto jest z 2008 roku i ma nie całe 50000 przebiegu.
Re: C180 kompressor blue efficency - uwagi przed kupnem
Stosunkowo paliwożerny silnik, dynamika na akceptowalnym poziomie. Swoim z tego samego rocznika nastukałem 110 tys bez żadnej ingerencji w mechanikę. Jestem zadowolony z auta, ale teraz brał bym automat.Pawelsky pisze:Witam wszystkich.
Jestem właśnie przed kupnem takiego pięknego auta jak w temacie i prosilbym was jako znawców modelu na co zwrócić uwagę bo do tej pory z autami z gwiazda nie miałem zbyt wiele do czynienia. Głownie chodzi mi o silnik ale wszystkie sugestie miłe widziane.
Auto jest z 2008 roku i ma nie całe 50000 przebiegu.
C 180 Kompressor T ----> był
E 250 CGI coupe ----> był
C 220d Estate W205 ----> jest
E 250 CGI coupe ----> był
C 220d Estate W205 ----> jest
Re: C180 kompressor blue efficency - uwagi przed kupnem
Na 100% zgadzam się co do automata, teraz jeżdżę takim manualem i to jest jedyny minus tego auta. No i pali dużawomiluch pisze:Stosunkowo paliwożerny silnik, dynamika na akceptowalnym poziomie. Swoim z tego samego rocznika nastukałem 110 tys bez żadnej ingerencji w mechanikę. Jestem zadowolony z auta, ale teraz brał bym automat.Pawelsky pisze:Witam wszystkich.
Jestem właśnie przed kupnem takiego pięknego auta jak w temacie i prosilbym was jako znawców modelu na co zwrócić uwagę bo do tej pory z autami z gwiazda nie miałem zbyt wiele do czynienia. Głownie chodzi mi o silnik ale wszystkie sugestie miłe widziane.
Auto jest z 2008 roku i ma nie całe 50000 przebiegu.
Pozdrawiam,
Adam
-------------------------------------------------------
C Klasa Model T S204 C180 Kompressor Avantgarde 2009 rok manualny
-------------------------------------------------------
Adam
-------------------------------------------------------
C Klasa Model T S204 C180 Kompressor Avantgarde 2009 rok manualny
-------------------------------------------------------
Re: C180 kompressor blue efficency - uwagi przed kupnem
Jeśli chodzi o spalanie, zamiast C180K/C200K nie lepiej brać C230?Pawelsky pisze:Na 100% zgadzam się co do automata, teraz jeżdżę takim manualem i to jest jedyny minus tego auta. No i pali dużawo
W trasie pewnie podobnie palą, ale jak wygląda to w mieście? Czy przy dynamicznej jeździe po mieście typu Wrocław/Warszawa/Kraków, C180K/C200K spalą 13-15l, a C230 15-17?
Re: C180 kompressor blue efficency - uwagi przed kupnem
C180 K pali jak jadę ostro bez ograniczeń ok 12.4 ltr. Masakra!!!teo pisze:Jeśli chodzi o spalanie, zamiast C180K/C200K nie lepiej brać C230?Pawelsky pisze:Na 100% zgadzam się co do automata, teraz jeżdżę takim manualem i to jest jedyny minus tego auta. No i pali dużawo
W trasie pewnie podobnie palą, ale jak wygląda to w mieście? Czy przy dynamicznej jeździe po mieście typu Wrocław/Warszawa/Kraków, C180K/C200K spalą 13-15l, a C230 15-17?
Pozdrawiam,
Adam
-------------------------------------------------------
C Klasa Model T S204 C180 Kompressor Avantgarde 2009 rok manualny
-------------------------------------------------------
Adam
-------------------------------------------------------
C Klasa Model T S204 C180 Kompressor Avantgarde 2009 rok manualny
-------------------------------------------------------
Re: C180 kompressor blue efficency - uwagi przed kupnem
Na trasie?adamt pisze:C180 K pali jak jadę ostro bez ograniczeń ok 12.4 ltr. Masakra!!!
- noc
- Ekspert
- Posty: 1671
- Rejestracja: 17 wrz 2009, o 17:27
- Lokalizacja: Warszawa Drugi sort, kanalia co szanuje konstytucję.
To rzeczywiście jakieś nieporozumienie.Moja dama dużo starsza (kombi) z silnikiem 3,2 CDI w rozsądnych granicach 90-140 spala 9-11 l. na trasie.
W mieście przy delikatnej nodze 10,5-11l.
Nie wiem czym ten wzrost spalania przy nowoczesnych silnikach wytłumaczyć.
13-14 pali na szosie napakowany Sprinter.
W mieście przy delikatnej nodze 10,5-11l.
Nie wiem czym ten wzrost spalania przy nowoczesnych silnikach wytłumaczyć.
13-14 pali na szosie napakowany Sprinter.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku pracy przy MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Zwykle tu: http://www.w212.pl/ i tam gdzie MB.
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku pracy przy MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Zwykle tu: http://www.w212.pl/ i tam gdzie MB.
C180 kompressor 1.8 156KM
Spalanie (jazda, ale nie w Polsce):
miasto zima: 12 – 13 ltr. – krótkie odcinki
miasto lato: około 10 ltr.
trasa: 8 ltr. - jazda z prędkością około 120 km/h
rekord: 6.8 ltr./100 km - według komputera, przejechane 40 km z prędkością około 115km/h
Trasa z Hoek van Holland do Warszawy - głównie autostrada (prędkość głównie 140- 150 km/h, czasami 170km/h, rzadko poniżej 100 km/h) + trochę po Polsce. W sumie przejechane jakieś 3300 km , spalanie według komputera wyszło 7.5 litra/100km, według moich obliczeń 7.8 litra /100 km.
Trasa 3300 km to oczywiście w obie strony: Hoek van Holland - Warszawa i z powrotem + trochę po Polsce.
Pozdrawiam
Spalanie (jazda, ale nie w Polsce):
miasto zima: 12 – 13 ltr. – krótkie odcinki
miasto lato: około 10 ltr.
trasa: 8 ltr. - jazda z prędkością około 120 km/h
rekord: 6.8 ltr./100 km - według komputera, przejechane 40 km z prędkością około 115km/h
Trasa z Hoek van Holland do Warszawy - głównie autostrada (prędkość głównie 140- 150 km/h, czasami 170km/h, rzadko poniżej 100 km/h) + trochę po Polsce. W sumie przejechane jakieś 3300 km , spalanie według komputera wyszło 7.5 litra/100km, według moich obliczeń 7.8 litra /100 km.
Trasa 3300 km to oczywiście w obie strony: Hoek van Holland - Warszawa i z powrotem + trochę po Polsce.
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 24 cze 2013, o 21:39 przez Marian, łącznie zmieniany 2 razy.
Marian
Masakra, faktycznie dużo palą te 1.8 z kompresorem. Podobną ilość paliwa w analogicznych warunkach spali C230. W takim układzie lepiej zacisnąć zęby i jednak dołożyć do V6, a cieszyć się lepszymi osiągami i efektami akustycznymi.Marian pisze:Trasa z Hoek van Holland do Warszawy - głównie autostrada (prędkość głównie 140- 150 km/h, czasami 170km/h, rzadko poniżej 100 km/h) + trochę po Polsce. W sumie przejechane jakieś 3300 km , spalanie według komputera wyszło 7.5 litra/100km, według moich obliczeń 7.8 litra /100 km.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości