Podwójny wydech do 1.8k - czy się da?

Moderatorzy: f1sz, majkel84, perzu126, Hamrok

avic
Posty: 10
Rejestracja: 7 sty 2020, o 22:09

Podwójny wydech do 1.8k - czy się da?

Post autor: avic »

Na wstępie: szukałem. Serio szukałem.. ale nic konkretnego nie znalazłem. Jeżeli taki temat gdzieś się pojawił - poproszę o info i wywalenie niniejszego tematu, żeby nie zaśmiecać forum.

Pytanie moje jest następujące, ale składa się z kilku pomniejszych:

1. Czy da się jakoś sensownie wpakować wydech z dwiema końcówkami do w204 1.8k?

Generalnie miałem mieć swoje w204 na jakiś rok, dwa.. ale jeździ mi się na tyle dobrze, że postanowiłem ją trochę dofinansować. Wleciały ciemne szybki, spoilerek na klapę, LPG :D, lepsze głośniki itp, mniejsze koło kompresora i remap I jedyne czego mi brakuje, to w chwili obecnej poprawa wyglądu tylnego wydechu. Podobają mi się wydechy takie jak w C350, tj. podwójny wydech z pojedynczą końcówką. Bo AMG, tj, podwójna dwururka w zwykłym W204, nawet i z pakietem AMG wyglądałaby śmiesznie.

Znalazłem na Alle.. coś takiego:
https://allegro.pl/oferta/tlumik-ulter- ... 8847403300

Niby jest to do silnika 1.8k, zatem teoretycznie się da. Ale domyślam się, że nie jest to takie proste i oczywiste... Zatem ciąg dalszy pytań:

2. Czy dyfuzor ("dyfuzor", to czarne na dole tylnego zderzaka) da się jakoś łatwo wyciągnąć? Czy dyfuzor od C300/C350 pasuje do zwykłego zderzaka z pakietu AMG? Czy takie dyfuzory można gdzieś kupić? Bo wszędzie widzę te ala amg, tj. na podwójną dwrurukę.

3. Czy trzeba dorabiać jakieś mocowania drugiej rury wydechu? Bo jak ma się jedną, to jedno mocowanie w końcu jest...

4. Ktoś to ćwiczył? Tj. pakował dwururkę do zwykłego kompresorka? Nie chodzi mi o poprawę osiągów. Może odrobinę dźwięk bym chciał inny, głośniej i bardziej basowo.


Z góry dziękuję za jakieś informacje. Albo odesłanie mnie to miejsca gdzie już o tym było rozprawiane. Pozdrawiam.
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości