djbastlik pisze: ↑8 wrz 2020, o 19:03zostały wymienione koła fazatorów które były regenerowane wcześniej i problem się skończył.
Wymieniłeś koła regenerowane w poznańskim Drivencie na jakie ?
Mam podobne objawy po wymianie rozrządu. Łańcuch i napinacz Swag, koła regenerowane z Driventu, nowy pasek Conti. Na ciepłym silniku po odpaleniu jest przez chwilę dzwięk jakby szmata się wkręciłą w któreś koło z osprzętu. Na zimnym jest cisza.
Tylko dodam od siebie, ze obecnie febi to to samo co swag. Jedna linia produkcyjna. 3 razy zamawiałem napinacz od cgi do swojego. Za każdym razem w pudełku swag cześć sygnowana febi. Przy 3cim zwrocie się poddałem. Jest swag/febi u mnie kilka lat i problemów zero.
djbastlik pisze: ↑8 wrz 2020, o 19:03zostały wymienione koła fazatorów które były regenerowane wcześniej i problem się skończył.
Wymieniłeś koła regenerowane w poznańskim Drivencie na jakie ?
Mam podobne objawy po wymianie rozrządu. Łańcuch i napinacz Swag, koła regenerowane z Driventu, nowy pasek Conti. Na ciepłym silniku po odpaleniu jest przez chwilę dzwięk jakby szmata się wkręciłą w któreś koło z osprzętu. Na zimnym jest cisza.
Tego nie wiem jak się zakład nazywał mechanik to załatwiał w moim przypadku wymienił na inny komplet regenerowanych i teraz jest ok.
korzen pisze: ↑8 wrz 2020, o 22:15
Tylko dodam od siebie, ze obecnie febi to to samo co swag. Jedna linia produkcyjna. 3 razy zamawiałem napinacz od cgi do swojego. Za każdym razem w pudełku swag cześć sygnowana febi. Przy 3cim zwrocie się poddałem. Jest swag/febi u mnie kilka lat i problemów zero.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Febi jest tylko pakowaczem nie producentem, korzeń miał szczęście ze trafił na swag w pudełku Febi, można równie dobrze trafić na część made in china, ja od Febi trzymam się z daleka, miałem doświadczenie, dziękuje bardzo.
Tak tylko od siebie...
Co do rozrządu to jeden pan regeneruje koła zębate z dobrym skutkiem, mówią ze są trwalsze niż oryginał... wiem tylko ze gdzieś na forach udzielał się pod nickiem spaweł, poszukaj na necie bo cenowo i jakościowo to dobry wybór.
w204 320 CDI AMG pakiet
WDD2040221A157833
Star Diagnosis Śląsk - kontakt priv
Witam jestem posiadaczem mercedes c220 amg sport edition premium cupe 2015r chciał bym uzyskać informację nie na temat rozrządu. Nie mam pojęcia czy pasek łańcuch. Jak często wymiana. Koszta itp z gorzy dziękuję
touzani17 pisze:Witam jestem posiadaczem mercedes c220 amg sport edition premium cupe 2015r chciał bym uzyskać informację nie na temat rozrządu. Nie mam pojęcia czy pasek łańcuch. Jak często wymiana. Koszta itp z gorzy dziękuję
Tylko nie piszesz czy benzyna czy diesel ale i tak w obu przypadkach masz łańcuchy tylko w zależności czy pb czy on to inny przewidziany przebieg do sprawdzenia / wymiany. Generalnie w obu przypadkach tez sciagajac klawiature zaworów można sprawdzić wyciągnięcie łańcucha tylko ze w benzynie jeszcze zazwyczaj regeneracja kół zmiennych faz rozrządu
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
S204 C220 CDI AT Avangarde 2009 r. WDD2042021F397787
Kolega się zarejestrował na forum, palnął pierwszy post nie racząc samemu znaleźć odpowiedzi na swoje proste pytanie, odpowiedzi które przewinęły się na forum XXX razy i wcale tego nie trzeba specjalnie szukać, nie wspomnę o regulaminie i przywitaniu w odpowiednim dziale. Kolega raczej z lenistwa liczy że ktoś to zrobi za niego i mu wyłoży jak na tacy, a my będziemy po raz kolejny pisać na ten sam temat.
w204 320 CDI AMG pakiet
WDD2040221A157833
Star Diagnosis Śląsk - kontakt priv
Witam wszystkich serdecznie.
Jestem świeżym posiadaczem MB C-klas 1.8 kompresor W204 2008 r. VIN WDD2040461F229350
Muszę wymienić rozrząd. Koła zębate planuję zakupić u DRIVENT Paweł Szloser.
Proszę o pomoc w wybraniu łańcucha , uszczelek, napinacza itd. gdzie kupić? Na rynku nie mogę się połapać – łańcuchy z różnymi ilościami ogniw…
Dzięki za każdą informację.
Pozdrawiam.
Witam
Rozrząd zmieniłem miesiąc temu. Wszystko gra. Silnik pracuje cicho - tylko szumi. Na kole zębatym wydechu brakowało 3 zębów, rozrząd przestawiony o 1 ząb. Wymiana rozrządu okazała się prosta. Wystarczy przeciągnąć łańcuch przez wał korbowy przy zdjętych wariatorach i wykręconym napinaczu, ustawić znaki, zakuć łańcuch, napinacz, i to wszystko. Motor odpalił od pierwszego strzału. Pracuje równo i cicho i wydaje się, że jest mocniejszy.
Oglądałem na YT jak to robi jakiś mechanik. Przeciągał łańcuch przez wał i wariatory jednocześnie bo inaczej to będzie kolizja....to bzdura i niepotrzebny wysiłek.
Wystarczy przyjrzeć się budowie wału korbowego i wałków rozrządu by załapać jak to działa....
Pełna satysfakcja.
Pozdrawiam.
moor15 pisze: ↑23 lip 2021, o 13:42
Witam
Rozrząd zmieniłem miesiąc temu. Wszystko gra. Silnik pracuje cicho - tylko szumi. Na kole zębatym wydechu brakowało 3 zębów, rozrząd przestawiony o 1 ząb. Wymiana rozrządu okazała się prosta. Wystarczy przeciągnąć łańcuch przez wał korbowy przy zdjętych wariatorach i wykręconym napinaczu, ustawić znaki, zakuć łańcuch, napinacz, i to wszystko. Motor odpalił od pierwszego strzału. Pracuje równo i cicho i wydaje się, że jest mocniejszy.
Oglądałem na YT jak to robi jakiś mechanik. Przeciągał łańcuch przez wał i wariatory jednocześnie bo inaczej to będzie kolizja....to bzdura i niepotrzebny wysiłek.
Wystarczy przyjrzeć się budowie wału korbowego i wałków rozrządu by załapać jak to działa....
Pełna satysfakcja.
Pozdrawiam.
Jako, że jestem nowy na forum, chciałem się przywitać
Przymierzam się do wymiany rozrządu i mam dwa pytania do kolegi moor15 :
Czy potrzebne ci były blokady rozrządu ? ( np. przy dokręcaniu wariatorów )
Jakim dokładnie narzędziem posłużyłeś się do zakucia łańcucha ?
Pozdrawiam