Witam
Otóż mam taki problem podczas wciśnięcia do samej deski mam swist z pod maski lewa strona, od czasu do czasu wyskoczy check engine light że turbo jest przeladowane, sprawdziłem obie rury od intercoolera i nie ma pęknięć itp, zero spadku mocy, jedynie gdzie mechanik zasugerował może być przeciek to od rury powietrza do przepustnicy na początek chce wymienić 2 dwie uszczelki 265 i 360 z rysunku . Czy ktoś z was miał taki problem?
C250 cdi 2012, 130 tyś km
C250 cdi 2012 Świst podczas przyspieszania / turbo przeladowane
Moderatorzy: f1sz, majkel84, perzu126, Hamrok
Re: C250 cdi 2012 Świst podczas przyspieszania / turbo przeladowane
Jeśli turbo przeładowuje - to raczej nie nieszczelność, tylko zacięte kierownice spalin w części gorącej.
C350 CDI 4Matic Avantgarde 2010
Re: C250 cdi 2012 Świst podczas przyspieszania / turbo przeladowane
Na czym sprawdzałeś błędy? Na SD jest sporo testów, między innymi są testy niektórych podzespołów turbo więc warto na to zerknąć. Jak występuje duży świst to albo nieszczelność albo coś się stało z turbo sprężarką - Przebieg masz pewien?
W204 C200 CDI BE Sport Edition 125 OM651 2011(Lift Model) //Vin: WDD2040012A607752
W215 CL600 M275 V12 Bi-Turbo 2002(Lift Model) //Vin: WDB2153762A031727
Były:
W204 C180 Kompressor Avantgarde AMG 2008
W203 C180 Classic 2002
W215 CL600 M275 V12 Bi-Turbo 2002(Lift Model) //Vin: WDB2153762A031727
Były:
W204 C180 Kompressor Avantgarde AMG 2008
W203 C180 Classic 2002
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 27 gości