Filtr powietrza
Moderatorzy: f1sz, majkel84, perzu126, Hamrok
Filtr powietrza
Witam,
C180K, 2009,jak często należy wymieniać filtr powietrza? Gdzie jest i czy w warunkach domowych da się go wymienić? Jaki polecacie?
dzięki z góry
C180K, 2009,jak często należy wymieniać filtr powietrza? Gdzie jest i czy w warunkach domowych da się go wymienić? Jaki polecacie?
dzięki z góry
- noc
- Ekspert
- Posty: 1671
- Rejestracja: 17 wrz 2009, o 17:27
- Lokalizacja: Warszawa Drugi sort, kanalia co szanuje konstytucję.
Silnika - fabryczny, Knecht, Mann, Filtron.Wszystkie mają papier filtrujący z jednej amerykańskiej f-my.Można w warunkach domowych, ale po co.
Wymienia się go co przegląd.Chyba że przegląd też "domowy".
Jeżeli chodzi o filtr pyłkowy, w Polsce co najwyżej 10 tys.Też wielkich umiejętności nie potrzeba.
F-my te same.
Wymienia się go co przegląd.Chyba że przegląd też "domowy".
Jeżeli chodzi o filtr pyłkowy, w Polsce co najwyżej 10 tys.Też wielkich umiejętności nie potrzeba.
F-my te same.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku pracy przy MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Zwykle tu: http://www.w212.pl/ i tam gdzie MB.
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku pracy przy MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Zwykle tu: http://www.w212.pl/ i tam gdzie MB.
Przypadkiem stałem się posiadaczem filtra powietrza K&N, używa ktoś i czuje różnicę czy nie zawracać sobie tym dupy?
Ostatnio zmieniony 21 gru 2015, o 21:44 przez Shrek, łącznie zmieniany 1 raz.
W169, W245, W246 i W204 - wszystko minęło ale gwiazda pewnie kiedyś wróci ...
Oczywiście. Źle to znosi przepływomierz. Możesz na ten temat pogadać z Bartkiem z tego forum http://www.mbgarage.pl/forum/ on w swoim C200 ma zrobiony tunning przez Carlssona na CK20 i dali mu w komplecie. Nigdy tego nie założył właśnie z tego względu. Poza tym temat o ile pamiętam omówiony na forach z USA, ale musiałbym szukać , a mi się nie chce
Trzeba może to przemyśleć, ale chyba nie jest tak źle skoro są powszechnie używane i w innych autach też są przepľilywki. Osobiście w kilku autach miałem i nie stwierdziłem problemu, w motocyklach wszystkich jakimi jeździłem też, a było tego na prawdę sporo. Poza tym mam benzynę kompresor, może to ma znaczenie?
Ostatnio zmieniony 17 gru 2015, o 23:46 przez Shrek, łącznie zmieniany 1 raz.
W169, W245, W246 i W204 - wszystko minęło ale gwiazda pewnie kiedyś wróci ...
Shrek, Widzę co masz, dlatego Ci zwróciłem uwagę. Z tego co wiem właśnie ten olejek może być problemem dla przepływomierza, które są delikatne, ale to Twoje autko przecież Ja Ci tylko przekazuje, to co było omawiane. Faktem jest, że ja tego nigdy nie zakładałem w MB, bo nie ma sensu i nic to nie daje. Miałem to lata temu w Oplu Vectra. Poza tym pogadaj z Bartkiem, to praktyk i pasjonat MB.
Ok. Dostałem go w rozliczeniu, to mam. Myślę sobie wsadzę, będzie petarda, a tu taka rada, szkoda ale może masz rację, najpierw trochę poczytam, pogadam, może jeszcze ktoś się odezwie, warto czy nie temat ruszony.
Jedno co słyszałem i czytałem do tej pory, to fakt, że jeśli prawidłowo używany/nasączony nie ma prawa stanowić zagrożenia dla żadnej przepustnicy, a przecież nasza nie jest jakimś wynalazkiem ponad przeciętnym, więc może to jakieś dmuchanie na zimne?.
Poza tym, nowy jest fabrycznie przygotowany, nie zalany olejem cieknący tylko przygotowany fabrycznie do założenia, wkładamy i 50kkm w normalnych warunkach jeździmy. Ja jeżdżę uważam w bardzo normalnych, nie mieszkam wśród budów, pól, nie jeżdżę offroad'em, po piachu, rocznie może 10kkm więc mam wrażenie, że założę i zapomnę, bo mam darmo :)
Z innej beczki, K&N by już zbańczył na odszkodowaniach, bo znalazłby się nie jeden z furą za pół bańki $, który by pozwał natychmiast producenta.
Jedno co słyszałem i czytałem do tej pory, to fakt, że jeśli prawidłowo używany/nasączony nie ma prawa stanowić zagrożenia dla żadnej przepustnicy, a przecież nasza nie jest jakimś wynalazkiem ponad przeciętnym, więc może to jakieś dmuchanie na zimne?.
Poza tym, nowy jest fabrycznie przygotowany, nie zalany olejem cieknący tylko przygotowany fabrycznie do założenia, wkładamy i 50kkm w normalnych warunkach jeździmy. Ja jeżdżę uważam w bardzo normalnych, nie mieszkam wśród budów, pól, nie jeżdżę offroad'em, po piachu, rocznie może 10kkm więc mam wrażenie, że założę i zapomnę, bo mam darmo :)
Z innej beczki, K&N by już zbańczył na odszkodowaniach, bo znalazłby się nie jeden z furą za pół bańki $, który by pozwał natychmiast producenta.
Ostatnio zmieniony 22 gru 2015, o 16:24 przez Shrek, łącznie zmieniany 1 raz.
W169, W245, W246 i W204 - wszystko minęło ale gwiazda pewnie kiedyś wróci ...
Po prostu musisz odpowiednio i odpowiednimi srodkami go nasaczyc po umyciu. Jak to zrobisz z glowa, a nei zalejesz olejkiem to mu nic nie bedzie. Jak masz zakladaj. Mialem mokra wkladke K&N w infi i bylo ok.
Po zalozeniu daj znac czy czujesz roznice (zapewne tylko akustyczna jezeli wogole jakas ;)...
Po zalozeniu daj znac czy czujesz roznice (zapewne tylko akustyczna jezeli wogole jakas ;)...
S204 C200Kompressor Elegance 2008r
WDD2042411F204552
WDD2042411F204552
W komplecie mam płyn do mycia i olej z psikaczem, do naoliwienia. Myślę, że zanim zrobię tyle km ile przewiduje/gwarantuje producent, to już autem będzie jeździł kolejny szczęśliwy nabywca, po mnie więc raczej nie mam z tym problemu, że będę mył, olejował i nie przesadził :)
Założyłem wczoraj, pierwsze wrażenie żadne, ale potem, po kilkudziesięciu km, jest inaczej, dźwięk jest inny, reakcja na gaz jest inna, szybciej się wkręca, nie jest to efekt złudzenia. Pojeździłem trochę, a akutem jeżdżę tylko swoim i jakby czuję go świetnie więc różnica nie jest placebo.
Założyłem wczoraj, pierwsze wrażenie żadne, ale potem, po kilkudziesięciu km, jest inaczej, dźwięk jest inny, reakcja na gaz jest inna, szybciej się wkręca, nie jest to efekt złudzenia. Pojeździłem trochę, a akutem jeżdżę tylko swoim i jakby czuję go świetnie więc różnica nie jest placebo.
W169, W245, W246 i W204 - wszystko minęło ale gwiazda pewnie kiedyś wróci ...
Te wkladki mokre K&N sa dobre. W przeciwienstwie do stozkow wszelakiej masci. Wkladka nie pogorsza osiagow, moze wrecz je polepszyc.
Moze poprzedni filtr byl juz zasyfiony. Bo odczucia sa raczej subiektywne... Przyrostu mocy rzedu 2% raczej nie odczujesz Podobny, a nawet wiekszy wplyw ma temperatura otoczenia
Moze poprzedni filtr byl juz zasyfiony. Bo odczucia sa raczej subiektywne... Przyrostu mocy rzedu 2% raczej nie odczujesz Podobny, a nawet wiekszy wplyw ma temperatura otoczenia
S204 C200Kompressor Elegance 2008r
WDD2042411F204552
WDD2042411F204552
Przecież nie pisałem, że mam mocniej, tylko żwawiej, lepiej kontroluje gaz, reakcja jest inna. Mocy nie przybędzie i nie ma co się rozpisywać :)
Stary filtr ma 5kkm, jest czysty jak nowy, mogę spakować i wystawić na Allegro, bo ma znaczek MB, może pójdzie za dobrą monetę :D
Stary filtr ma 5kkm, jest czysty jak nowy, mogę spakować i wystawić na Allegro, bo ma znaczek MB, może pójdzie za dobrą monetę :D
W169, W245, W246 i W204 - wszystko minęło ale gwiazda pewnie kiedyś wróci ...
-
- Posty: 33
- Rejestracja: 24 mar 2015, o 15:05
- Lokalizacja: Góra Kalwaria
Re: Filtr powietrza
Witam a ja spotkałem się z zapisem w książce serwisowej że w MB C200k wymiana filtra powietrza co cztery lata co wy na to drodzy forumowicze ?
MB C200 Kompressor ,Avantgarde rok 2008
Re: Filtr powietrza
Filtr sie wyminia przy kazdym serwisie. Czyli co roku, albo co 10-15tys km... W warunkach, gdzie jest duze zapylenie (np jezdzisz po drogach gruntowych, piaszczystych itp) nawet czesciej... Przeciez to nieduzy koszt, a moze miec spory wplyw na prace jednostki...
S204 C200Kompressor Elegance 2008r
WDD2042411F204552
WDD2042411F204552
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 10 gości