OM646 coś się poci
Moderatorzy: f1sz, majkel84, perzu126, Hamrok
-
- Posty: 839
- Rejestracja: 11 wrz 2016, o 09:46
- Lokalizacja: Lubin (dolny slask)
Re: OM646 coś się poci
To kup zmywacz uniwersalny jest trochę tego. Chodziło mi o coś w sprayu aby nie zalewac komory silnika woda. Takim zmywacze napewno łatwiej będzie to umyć niż lance od myjki wkładać i manewrowac
W204 model t 2008r 2.2 cdi 170km 5g tronic
Re: OM646 coś się poci
Umyte zmywaczem do hamulców. Mam nadzieje że żadne elementy gumowe nie ucierpia, zwlaszcza przewody paliwowe.
https://autochemia.pl/product-pol-313-H ... 600ml.html
https://autochemia.pl/product-pol-313-H ... 600ml.html
Re: OM646 coś się poci
Nic im nie będzie a teraz jeździć, obserwować
W204 C200 CDI BE Sport Edition 125 OM651 2011(Lift Model) //Vin: WDD2040012A607752
W215 CL600 M275 V12 Bi-Turbo 2002(Lift Model) //Vin: WDB2153762A031727
Były:
W204 C180 Kompressor Avantgarde AMG 2008
W203 C180 Classic 2002
W215 CL600 M275 V12 Bi-Turbo 2002(Lift Model) //Vin: WDB2153762A031727
Były:
W204 C180 Kompressor Avantgarde AMG 2008
W203 C180 Classic 2002
Re: OM646 coś się poci
Umyte dokładnie 3kkm temu - na razie nic się nie spociło.
Być może przy wymianie filtra paliwa trochę tam pociekło i taki efekt.
Być może przy wymianie filtra paliwa trochę tam pociekło i taki efekt.
Re: OM646 coś się poci
Bosche Diesel serwis ... lekko pokapało i serwis to umył ( coś na bazie alkoholu) .... bo jak powiedzieli długo będzie to śmierdzieć ... a tłuste plamy nie znikną i po wielu miesiącach ciężko będzie uznać czy to czasami nie wyciek.diabeelek pisze:Umyte dokładnie 3kkm temu - na razie nic się nie spociło.
Być może przy wymianie filtra paliwa trochę tam pociekło i taki efekt.
Re: OM646 coś się poci
Panowie cos obok egr mam lekko zapocone. Skad tam moze leciec po tych przewodach.
Ostatnio zmieniony 4 cze 2018, o 09:34 przez diabeelek, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: OM646 coś się poci
Wymień uszczelkę między kolektorem ssącym a tym kolankiem dolotowym. Szybka robota.
C220 CDI 2009r. sedan
Re: OM646 coś się poci
Szybka robota jak ktoś zna temat ;) można więcej wskazówek? Nr uszczelki itp.?
Re: OM646 coś się poci
tzn, jak faktycznie chcesz sam robić to bez kanału będzie problem. Jedną śrubkę nr 107 najlepiej od dołu odkręcić bo z góry ciężko rękę z kluczem włożyć.
nr uszczelki mogę odszukać w poniedziałek bo mam w garażu opakowanie po niej. Miałem tak samo zalane olejem jak na Twoim zdjęciu z tego tematu i od strony EGR było widać miejsce przedmuchu.
http://pokazywarka.pl/n3t6pl Jak patrzysz na obrazek z linku to chodzi o uszczelkę nr 25. Zeby sie do niej dobrac musisz odkręcić element o nr 100. A element o nr 100 demontuje sie tak: Odpinasz przewody paliwowe gumowe i dajesz je trochę na bok, te metalowe paliwowe co idą na dol silnika tez trzeba odkręcić z uchwytu (uchwyt w połowie ich wysokości pod EGR)bo będą ograniczać ruchy.
Jak już będziesz pod autem to odkręć też jedna śrubkę 107, która trzyma element 100 wraz z elementem 80. Uchwyt o nr 150 również odkręcasz. Później odkręcasz 4szt śrubek o nr 105 i wyciągasz element nr 100 do góry. W sumie masz teraz tez dostęp na uszczelnienia o nr 87 ale one w moim przypadku było dobre i jego nie wymieniałem.
Jeśli będziesz w trakcie odkręcania i napotkasz problem możesz do mnie dzwonić (nr mogę podesłać na priv).
nr uszczelki mogę odszukać w poniedziałek bo mam w garażu opakowanie po niej. Miałem tak samo zalane olejem jak na Twoim zdjęciu z tego tematu i od strony EGR było widać miejsce przedmuchu.
http://pokazywarka.pl/n3t6pl Jak patrzysz na obrazek z linku to chodzi o uszczelkę nr 25. Zeby sie do niej dobrac musisz odkręcić element o nr 100. A element o nr 100 demontuje sie tak: Odpinasz przewody paliwowe gumowe i dajesz je trochę na bok, te metalowe paliwowe co idą na dol silnika tez trzeba odkręcić z uchwytu (uchwyt w połowie ich wysokości pod EGR)bo będą ograniczać ruchy.
Jak już będziesz pod autem to odkręć też jedna śrubkę 107, która trzyma element 100 wraz z elementem 80. Uchwyt o nr 150 również odkręcasz. Później odkręcasz 4szt śrubek o nr 105 i wyciągasz element nr 100 do góry. W sumie masz teraz tez dostęp na uszczelnienia o nr 87 ale one w moim przypadku było dobre i jego nie wymieniałem.
Jeśli będziesz w trakcie odkręcania i napotkasz problem możesz do mnie dzwonić (nr mogę podesłać na priv).
C220 CDI 2009r. sedan
Re: OM646 coś się poci
Dzieki za opis ale niestety nie mam kanału. Zlece to mechanikowy przy najblizszym serwisie za 10kkm. Na razie wszystko wymylem i po 2kkm jest lekkie zapocenie.
Re: OM646 coś się poci
Jasne, ze to jest lekkie bo to jest ten olej który wypluwa turbo i odma do dolotu ssącego. I to co się nie spali na tłoku wyciskane jest przez byle nieszczelność w dolocie a z czasem uwali pol silnika
C220 CDI 2009r. sedan
Re: OM646 coś się poci
Można z tym pojeździć jeszcze do najbliższego serwisu ? Jakieś 4 miesiące 10000km?
A może to turbina wali olejem? Zużycie oleju jest naprawde minimalne czyli to pewnie jedna/dwie krople które sieją zamęt.
A może to turbina wali olejem? Zużycie oleju jest naprawde minimalne czyli to pewnie jedna/dwie krople które sieją zamęt.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości