Hej!
Męczę się z moim "nowym" X204. W aucie wyciągany był motor. Po tym zabiegu mam problem z odpaleniem auta. Do wtrysków w ogóle nie dochodzi paliwo. Odkręcałem na wszystkich wtryskach zasilanie i nawet kropla nie spadła... Silnik i elektryka jest na pewno sprawna bo na Plaka pali bardzo dobrze, niestety nie utrzymuje obrotów z braku paliwa w układzie. Pacjent:
GLK 2.2 CDI facelift MY2014
motor 651.912
Co sprawdziłem w aucie:
- pompa w zbiorniku daje dobre ciśnienie. Na wyjściu i wejściu filtra paliwa manometr wskazuje 4 bary
- przy teście pompy paliwowej, ciśnienie pokazuje max 1.2 bar gdzie zakres powinien wynosić 3-6 barów
- po nieudanej próbie odpalenia pojawia się błąd 008700
Dysponuję SDConnect'em lecz nie widzę żadnych innych procedur, które mogłyby mi pomóc. Auto ma 47k przebiegu i naprawdę śmiem twierdzić, żeby pompa paliwa już padła, aczkolwiek pewnym to można być wiadomo czego... Na odcinku do filtra układ nie jest zapowietrzony - paliwo idzie naprawdę płynnie. Każdy pewnie wie, że Mercedes jest skonstruowany tak, że raczej nie da się pomylić kostki, wtyczki czy przewodu. Niemniej jednak coś jest nie tak podłączone. Może ktoś miał z Was do czynienia z podobnym problemem
Czy w jakiś sposób można odpowietrzyć układ? Nie sprawdzałem do tej pory dojścia do pompy wysokiego ciśnienia bo bez wyjęcia silnika nie ma nawet o tym mowy. Czy macie pomysł jak prowadzić dalej diagnozę?
[OM651] Problem z obiegiem niskiego ciśnienia paliwa, błąd P0087
Moderatorzy: f1sz, majkel84, perzu126, Hamrok
Re: [OM651] Problem z obiegiem niskiego ciśnienia paliwa, błąd P0087
Hej,
Dodałem filmik jak pracuje pompa paliwowa:
https://www.youtube.com/watch?v=4y8S1CjmGPM
Niepokoi mnie dziwne piszczenie z okolic silnika. Wydaje mi się też, ze pompa nie powinna tak długo chodzić przed rozruchem. Na moje oko pompa powinna dobić ciśnienie po czym powinna czekać na rozruch silnika i dopiero wtedy się ponownie włączyć. Aktualnie włącza się kilkanaście razy.
Dodałem filmik jak pracuje pompa paliwowa:
https://www.youtube.com/watch?v=4y8S1CjmGPM
Niepokoi mnie dziwne piszczenie z okolic silnika. Wydaje mi się też, ze pompa nie powinna tak długo chodzić przed rozruchem. Na moje oko pompa powinna dobić ciśnienie po czym powinna czekać na rozruch silnika i dopiero wtedy się ponownie włączyć. Aktualnie włącza się kilkanaście razy.
[OM651] Problem z obiegiem niskiego ciśnienia paliwa, błąd P0087
No to kolego u mnie jest tak samo piszczy bo trzyma ciśnienie i gotowość do rozruchu
Ten motor tak ma
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Ten motor tak ma
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Re: [OM651] Problem z obiegiem niskiego ciśnienia paliwa, błąd P0087
Słuchajcie,
Wyjąłem jednak tę pompę i okazało się (na szczęście sic!) że była walnięta. Kupię nową, wsadzę i dam znać, czy pomogło.
Swoją drogą, wyjęcie jest możliwe jedynie poprzez rozebranie kolektora ssącego i całego osprzętu. Pompa jest dokładnie pod kolektorem, nie tak jak widziałem w serwisówce, że od strony grodzi... Może źle patrzyłem.
Wyjąłem jednak tę pompę i okazało się (na szczęście sic!) że była walnięta. Kupię nową, wsadzę i dam znać, czy pomogło.
Swoją drogą, wyjęcie jest możliwe jedynie poprzez rozebranie kolektora ssącego i całego osprzętu. Pompa jest dokładnie pod kolektorem, nie tak jak widziałem w serwisówce, że od strony grodzi... Może źle patrzyłem.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości