Dziwne zachowanie atomatycznej skrzyni 5b

Moderatorzy: f1sz, majkel84, perzu126, Hamrok

Gnaciu
Posty: 2
Rejestracja: 6 gru 2022, o 13:33

Dziwne zachowanie atomatycznej skrzyni 5b

Post autor: Gnaciu »

Cześć Wszystkim.
Niestety pierwszy post i od razu z problemem. 2 tygodnie temu kupiłem CLK w209 1.8 kompressor kabrio z automatem 5b. Muszę nakreślić całą historię, żeby uchwycić naturę problemu. Auto od znajomego z innego miasta, stąd pierwszych oględzin dokonał inny kolega na miejscu. Skrzynia automat chodziła bez zarzutu. Olej był wymieniony w kwietniu. Jedyny objaw to drgania po zapięciu D i na wciśniętym hamulcu. Ja dokonałem oględzin tydzień później - skrzynia bez zarzutu, drgania nadal występowały. Wróciłem autem 240 km do domu.
Następnego dnia wieczorem auto odpalone na mrozie. Mocne dgrania całego auta i bardzo mocne szarpanie przy zmianie biegu z 1 na 2 (tryb sport) bądź 2 na 3 w trybie Comfort. Po rozgrzaniu auta do 80stopni wszystko znikło. I drgania i szarpanie.
Wymieniona prawa poduszka silnika odpowiedzialna za D. Drgania na D są już prawie niewyczuwalne, natomiast nadal występuje ten mocny kop przy ruszaniu na zimnym silniku. Przy jezdzie z jednostajną prędkością 20-30 km/h na zimnym auto ma czasem czkawkę. Sprawdziliśmy dzisiaj że skrzynia całkowicie sie wycisza gdy olej w skrzyni ma 45 stopni a silnik ok 90. Nie ma żadnego falowania obrotów typowego dla konwetera. Jedyne co, to przy tym mocnym "kopnięciu" przy ruszaniu obroty mocno spadają (czasem o prawie 1000). Wiem, że bez podpięcia do MB stara to trochę wróżenie z fusów, ale może ktoś z Was spotkał się z podobnym problemem? Na ciepłym silniku auto chodzi jak z fabryki.
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości