szarpnięcia automatycznej skrzyni biegów
Moderatorzy: f1sz, majkel84, perzu126, Hamrok
- noc
- Ekspert
- Posty: 1671
- Rejestracja: 17 wrz 2009, o 17:27
- Lokalizacja: Warszawa Drugi sort, kanalia co szanuje konstytucję.
Mogę podpowiedzieć, wgrano właściwe oprogramowanie.
Pomyłek małych dużo zlikwidowałem.Te większe niestety na razie ASO.
Mają dostęp SCN bezpośrednio netem do wiedzy.
Pomyłek małych dużo zlikwidowałem.Te większe niestety na razie ASO.
Mają dostęp SCN bezpośrednio netem do wiedzy.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku pracy przy MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Zwykle tu: http://www.w212.pl/ i tam gdzie MB.
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku pracy przy MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Zwykle tu: http://www.w212.pl/ i tam gdzie MB.
Bardzo dziękuję za zainteresowanie i mam następną pierdółkę: przed samym końcem hamowania i zatrzymania włącza się czujnik parkowania wraz z sygnałem dźwiękowym z przodu po prawej stronie, wszystkie diody się zapalają (prawy przód) dzwięk około 3 sek. pedał hamulca wciśnięty, rozpoczynam jazdę i po ponownym hamowaniu do zera sytuacja powtarza się.
Wiem, że czujniki reagują na różne fale np. pod światłami ale ja sprawdziłem to w szczerym polu bez żadnych zakłóceń radiowych i za każdym razem to samo,: start (wszystko gaśnie), hamowanie, sygnał dźwiękowy i diody dosłownie na 2 sek. przed całkowitym zatrzymaniem się samochodu.
Może w Ciemności znajdzie się jakaś rada ?
Poz Maciek
Wiem, że czujniki reagują na różne fale np. pod światłami ale ja sprawdziłem to w szczerym polu bez żadnych zakłóceń radiowych i za każdym razem to samo,: start (wszystko gaśnie), hamowanie, sygnał dźwiękowy i diody dosłownie na 2 sek. przed całkowitym zatrzymaniem się samochodu.
Może w Ciemności znajdzie się jakaś rada ?
Poz Maciek
- noc
- Ekspert
- Posty: 1671
- Rejestracja: 17 wrz 2009, o 17:27
- Lokalizacja: Warszawa Drugi sort, kanalia co szanuje konstytucję.
Jeden z czujników jest uszkodzony, wiązka, zły montaż tablicy rejestracyjnej.
Na SD by uniknąć zbędnych (zgadywanych) błędów i w rezultacie kosztów.
Na SD by uniknąć zbędnych (zgadywanych) błędów i w rezultacie kosztów.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku pracy przy MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Zwykle tu: http://www.w212.pl/ i tam gdzie MB.
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku pracy przy MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Zwykle tu: http://www.w212.pl/ i tam gdzie MB.
Ja również jestem posiadaczem Mercedesa ze skrzynią 7g tronic. Ostatnio zaczęło się dziać coś dziwnego, mianowicie czasami samochód "łapie muła". Ruszam normalnie zaczynam przyspieszać, wrzuci chyba 3bieg i rozpędza się jak dwulitrowy wolnossący W123. Zgaszę silnik, odpalę i jest w porządku. Dodam, że ostatnio (raz to się zdarzyło) jak już wszedł w ten tryb to nie mogłem zmienić biegu ani lewarkiem ani łopatkami.
C350 CDI
- noc
- Ekspert
- Posty: 1671
- Rejestracja: 17 wrz 2009, o 17:27
- Lokalizacja: Warszawa Drugi sort, kanalia co szanuje konstytucję.
To może być błąd na szynie Can.
Damą w zależności od daty produkcji, wersji silnika, licznika rządzi praktycznie (dostęp do informacji wszystkich elementów przez każdy element).
Np: uszkodzony licznik zamuli silnik, uszkodzony przewód HI na szynie CAN zamuli skrzynię.
Bez dobrej diagnozy komputerowej nic się nie doradzi.
A takich błędów mogą do wymienienia być setki.
Czasem to zardzewiały styk powoduje problem - oczyszczenie 5 minut.Wyszukanie trwa 5 minut, a czasem 3-dni.
Nie znam w Polsce ASO posiadające urządzenie do odpytywania szyny CAN.To tysiące Euro.
Star Diagnosis odczytuje z prawdopodobieństwem.Wynik podaje w % i często się myli.
Zwykle diagnozę trzeba potwierdzić.
Najprościej podkładając 100% sprawne sterowniki.
Problem - nawet ASO nie mają.Nowy z magazynu jest już klienta - nie do zwrotu.
Damą w zależności od daty produkcji, wersji silnika, licznika rządzi praktycznie (dostęp do informacji wszystkich elementów przez każdy element).
Np: uszkodzony licznik zamuli silnik, uszkodzony przewód HI na szynie CAN zamuli skrzynię.
Bez dobrej diagnozy komputerowej nic się nie doradzi.
A takich błędów mogą do wymienienia być setki.
Czasem to zardzewiały styk powoduje problem - oczyszczenie 5 minut.Wyszukanie trwa 5 minut, a czasem 3-dni.
Nie znam w Polsce ASO posiadające urządzenie do odpytywania szyny CAN.To tysiące Euro.
Star Diagnosis odczytuje z prawdopodobieństwem.Wynik podaje w % i często się myli.
Zwykle diagnozę trzeba potwierdzić.
Najprościej podkładając 100% sprawne sterowniki.
Problem - nawet ASO nie mają.Nowy z magazynu jest już klienta - nie do zwrotu.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku pracy przy MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Zwykle tu: http://www.w212.pl/ i tam gdzie MB.
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku pracy przy MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Zwykle tu: http://www.w212.pl/ i tam gdzie MB.
- noc
- Ekspert
- Posty: 1671
- Rejestracja: 17 wrz 2009, o 17:27
- Lokalizacja: Warszawa Drugi sort, kanalia co szanuje konstytucję.
Szukaj ASO z trzema flagami MB na masztach, to Niederlassung.
ASO siedziba MB, (warsztat) fabryczne pełne wyposażenie.
W Polsce tylko 1.W RFN w stolicy każdego Landu.
Możesz usterkę zgłosić w każdym ASO i poprosić o zapisanie na termin wizyty ekipy fabrycznej.Zwykle jeździ p.Sokol.Z pochodzenia Polak, mówi super po polsku.
Pozdrów ew. ode mnie.Dużo mnie w szkole MB Stuttgart nauczył.
ASO siedziba MB, (warsztat) fabryczne pełne wyposażenie.
W Polsce tylko 1.W RFN w stolicy każdego Landu.
Możesz usterkę zgłosić w każdym ASO i poprosić o zapisanie na termin wizyty ekipy fabrycznej.Zwykle jeździ p.Sokol.Z pochodzenia Polak, mówi super po polsku.
Pozdrów ew. ode mnie.Dużo mnie w szkole MB Stuttgart nauczył.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku pracy przy MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Zwykle tu: http://www.w212.pl/ i tam gdzie MB.
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku pracy przy MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Zwykle tu: http://www.w212.pl/ i tam gdzie MB.
- noc
- Ekspert
- Posty: 1671
- Rejestracja: 17 wrz 2009, o 17:27
- Lokalizacja: Warszawa Drugi sort, kanalia co szanuje konstytucję.
Spore uszkodzenia, łącznie ze zniszczeniem Wandlera.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku pracy przy MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Zwykle tu: http://www.w212.pl/ i tam gdzie MB.
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku pracy przy MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Zwykle tu: http://www.w212.pl/ i tam gdzie MB.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 27 gości