[Sprzedany] Sprzedam swojego zadbanego w204 CGI200

Tu wrzucamy informacje z oględzin ofert sprzedaży. Oprócz linku do ogłoszenia proszę zamieszczać skan treści!

Moderatorzy: miluch, ktos92, perzu126, gigant87, zarys

Leniu
Posty: 7
Rejestracja: 9 lip 2014, o 12:32
Lokalizacja: Warszawa

[Sprzedany] Sprzedam swojego zadbanego w204 CGI200

Post autor: Leniu »

Witam serdecznie. Na sprzedaż mój prywatny Mercedes C z 2010r, CGI200 o mocy 184KM. Wyposażenie AVANTGARDE, wszystko seria i w pełni sprawne.
VIN - WDD2042481F569783
Wrzucam na forum, ponieważ auto jest warte by trafiło w ręce kogoś kto będzie o nie dbał. Auto sprowadzone z Niemiec na własny użytek (nie było składane z 2 ani z 3 aut w stodole). Przebieg 97tys. km (oryginalny). Środek bardzo zadbany. Cena 45500zł (do negocjacji). Zainteresowanych odsyłam do linku -

https://www.otomoto.pl/oferta/mercedes- ... zIFNl.html

Proszę tylko o poważne oferty bo takich ofert za 37tys. zł już kilka miałem. Tel do mnie 604492761

Pozdrawiam.
Konrad.
Załączniki
merc16.jpg
Merc15.jpg
Ostatnio zmieniony 19 mar 2018, o 13:46 przez Leniu, łącznie zmieniany 1 raz.
w204 CGI 200
perzu126
Moderator
Posty: 743
Rejestracja: 12 sty 2016, o 19:23
Lokalizacja: Perzów
Kontakt:

Re: [S] Sprzedam swojego zadbanego w204 CGI200 kombi 2010r.

Post autor: perzu126 »

Z racji dlugiego stażu na forum, kompletnego ogłoszenia mimo braku wymaganej ilości postów nie usuwam ogłoszenia. No i auto kilka lat u właściciela.
WDB2021211A313360 http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=6667&start=0
Obrazek
Na lato: WDB2084441T098123
Obrazek

Obrazek
Paskudny SUV w gnoju: ML420CDI
Leniu
Posty: 7
Rejestracja: 9 lip 2014, o 12:32
Lokalizacja: Warszawa

Re: [S] Sprzedam swojego zadbanego w204 CGI200 kombi 2010r.

Post autor: Leniu »

@perzu126 - Dziękuję za wyrozumiałość. Pozdrawiam.
w204 CGI 200
Awatar użytkownika
korzen
VIP
Posty: 2737
Rejestracja: 28 wrz 2015, o 10:27
Lokalizacja: Bedzin

Re: [S] Sprzedam swojego zadbanego w204 CGI200 kombi 2010r.

Post autor: korzen »

Kurde ładne auto, niski przebieg, spoko rocznik i w dobrej cenie. Dziwi mnie, ze zamiast wrzucać w podobnej cenie gnioty do oceny ludzie nie zajrzą do działu giełda. Wyglada na fajna sztukę. Powodzenia w sprzedaży.


Sent from my iPhone using Tapatalk
S204 C200Kompressor Elegance 2008r
WDD2042411F204552
Leniu
Posty: 7
Rejestracja: 9 lip 2014, o 12:32
Lokalizacja: Warszawa

Re: [S] Sprzedam swojego zadbanego w204 CGI200 kombi 2010r.

Post autor: Leniu »

@korzen - dzięki :)
w204 CGI 200
perzu126
Moderator
Posty: 743
Rejestracja: 12 sty 2016, o 19:23
Lokalizacja: Perzów
Kontakt:

Re: [Sprzedany] Sprzedam swojego zadbanego w204 CGI200

Post autor: perzu126 »

Korzen, bo ludzie mają wymagania większe jak by kupowali nowe. A to wypas za słaby a to silnik itd... Auto wygląda dobrze i cena rozsądna.
WDB2021211A313360 http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=6667&start=0
Obrazek
Na lato: WDB2084441T098123
Obrazek

Obrazek
Paskudny SUV w gnoju: ML420CDI
Awatar użytkownika
korzen
VIP
Posty: 2737
Rejestracja: 28 wrz 2015, o 10:27
Lokalizacja: Bedzin

Re: [Sprzedany] Sprzedam swojego zadbanego w204 CGI200

Post autor: korzen »

W204 nie latwo sprzedac. Sa duzo drozsze niz BMW E90 Audi A4 (ukochane przez polakow). Ale jak widac, dobre auto w dobrej cenie szybko znalazlo amatora.
S204 C200Kompressor Elegance 2008r
WDD2042411F204552
Leniu
Posty: 7
Rejestracja: 9 lip 2014, o 12:32
Lokalizacja: Warszawa

Re: [Sprzedany] Sprzedam swojego zadbanego w204 CGI200

Post autor: Leniu »

Dodam tylko jako ciekawostkę, że przyjechała para (Pan i Pani) i zakupili auto bez jazdy próbnej i zaglądania pod maskę oraz nie targowali się z ceny. Wszystkim życzę takich kupujących.
Pozdrawiam.
w204 CGI 200
Sebmei
Posty: 20
Rejestracja: 1 lis 2016, o 22:34
Lokalizacja: RYBNIK

Re: [Sprzedany] Sprzedam swojego zadbanego w204 CGI200

Post autor: Sebmei »

Jak auto w dobrym stanie i sprzedający uczciwie zgodnie z prawdą przedstawi jego historię to nie trzeba długo czekać na kupca. Kupca a nie narzekającego Janusza. Swoją gwiazdę T203 wystawile wieczorem. Telefon i rano nowy właściciel dał zaliczkę a o 18 miałem już gotówkę. W między czasie dużo telefonów od handlarzy z propozycją za 1/2 ceny.
S204 2008 Kombi WDD2042081F270248
Sebmei
Posty: 20
Rejestracja: 1 lis 2016, o 22:34
Lokalizacja: RYBNIK

Re: [Sprzedany] Sprzedam swojego zadbanego w204 CGI200

Post autor: Sebmei »

Korzeń nie zgodzę się z Tobą. Jak ktoś marudzi, że auto drogie odsyłam po Dacie lub Fiata. Sam mam też Grande Punto i złego słowa nie powiem o Fiacie. Jeden lubi rybki drugi .... . Ludzie marzą o autach,ktore są zadrogie i nie stać ich nawet na serwis. Taka jest polska rzeczywistość.
S204 2008 Kombi WDD2042081F270248
Awatar użytkownika
korzen
VIP
Posty: 2737
Rejestracja: 28 wrz 2015, o 10:27
Lokalizacja: Bedzin

Re: [Sprzedany] Sprzedam swojego zadbanego w204 CGI200

Post autor: korzen »

No ale w czym sie nie zgadzasz? Ja tez uwazam, ze dacie duster latwiej sprzedac niz w204. Dlatego ciezko, bo ich nie stac. Dokladnie to napisalem powyzej. Do tego mity "w automacie to koszta", "mercedes drogi w utrzymaniu", "stary mercedes juz sie skonczyl". Audi da sie kupic kilkadziesiat % taniej i dlatego to ulubiony wybor Polaka.
S204 C200Kompressor Elegance 2008r
WDD2042411F204552
GGabriel
VIP
Posty: 244
Rejestracja: 3 wrz 2017, o 10:00
Lokalizacja: SWD

Re: [Sprzedany] Sprzedam swojego zadbanego w204 CGI200

Post autor: GGabriel »

korzen pisze: Audi da sie kupic kilkadziesiat % taniej i dlatego to ulubiony wybor Polaka.
Dobra B8 też swoje kosztuje.
Ogólnie to szukałem min 200KM i AWD.
W204 to ciężko znaleźć.
Audi łatwiej ale nie lubię być monotonny (B6 3.0 Quattro) ma żona.
BMW się sypią skrzynki xdrive.
A Volvo S/V60 AWD jeszcze trudniej znaleźć.


Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
GGabriel - Ślask
S204 C320 CDI 4matic
Awatar użytkownika
korzen
VIP
Posty: 2737
Rejestracja: 28 wrz 2015, o 10:27
Lokalizacja: Bedzin

Re: [Sprzedany] Sprzedam swojego zadbanego w204 CGI200

Post autor: korzen »

No jezeli szukasz AWD, to inna kwestia. Dodam od siebie, ze BMW, Mercedes (za wyjatkiem A), lexus i infiniti maja inne (o niebo moim zdaniem lepsze) napedy AWD. Ogolnie auta ktore maja bazowo RWD, przy AWD dolacza sie przod i jezdzi sie tym bardzo przyjemnie. Te, co maja bazowo FWD i dolacza sie tyl to moim zdaniem lipa (choc audi jest ok, ale do zabawy to sie nie nadaje - bylem po torze przewieziony tt quattro po modyfikacji ukladu/zaworu i byl spiety na stale, jest ok ale to dalej pluzy przodem). Te co sa bazowo 4x4 (subaraki czy evo) to juz fajne. Jedyny samochod bazujacy na FWD w wersji AWD, ktory do mnie przemawia to nowy Focus RS. Tylko tam moze do 100% mocy isc na tyl i malo to auto ma wspolnego wogole z seria.
Wracajac do tematu, jak mercedes AWD to lepiej inny model niz W204. Do normalnej jazdy, przy tym jak W204 jest nisko zawieszony trakcja RWD jest w zupelnosci wystarczajaca.
S204 C200Kompressor Elegance 2008r
WDD2042411F204552
GGabriel
VIP
Posty: 244
Rejestracja: 3 wrz 2017, o 10:00
Lokalizacja: SWD

Re: [Sprzedany] Sprzedam swojego zadbanego w204 CGI200

Post autor: GGabriel »

korzen pisze:Ogolnie auta ktore maja bazowo RWD, przy AWD dolacza sie przod i jezdzi sie tym bardzo przyjemnie. Te, co maja bazowo FWD i dolacza sie tyl to moim zdaniem lipa (choc audi jest ok, ale do zabawy to sie nie nadaje - bylem po torze przewieziony tt quattro po modyfikacji ukladu/zaworu i byl spiety na stale, jest ok ale to dalej pluzy przodem). RWD jest w zupelnosci wystarczajaca.
Tu się nie zgodze. TT nie ma torsena tylko silnik poprzecznie i Haldexa z tyłu a to inna bajka.
A4 ma centralny na torsenie i praktycznie nie ma preferencji napędu. Bardzo neutralny. Jak będziesz miał okazję to spróbuj.
Fakt w A silnik bardzo obciąża front więc jest większa podstera zwłaszcza po wyłączeniu ESPa.
Mercedes na pewno mniej neutralny bardziej RWD co czasem pomaga czasem przeszkadza.
Miałem W202 i w zimie (a były wtedy śnieżne) była tragedia. Zwłaszcza jak z nieodśnieżanej uliczki z "garbem" miałem wjechać w bramę. Skręcam i czekam czy wskoczy, jak nie to szybkie odkręcanie i hamowanie. I żadnie obnożanie nie pomoże.
4matic jest ok.
BTW Ostatnio w deszczu jeździłem Civic TypeR. Tam to dopiero trakcji nie było.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
GGabriel - Ślask
S204 C320 CDI 4matic
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość