Re: Wyciek oleju
: 20 sty 2019, o 02:24
Forum Mercedesa klasy C (2007- 2014)
https://mercedes-w204.pl/
Zawrót zwrotny jest w podstawie filtra oleju w benzynie i faktycznie bywa problematyczny ale w dieslu sie nie spotkałem ... a wymieniłeś całą podstawę z chlodniczka czy tylko oringi ?elmer83 pisze:Panowie. Czy ktoś się orientuje czy w podstawie filtra oleju znajduje się zawór zwrotny? Ja po całej nocy mam za dużo oleju na bagnecie. Ale jak odpalę silnik to przez i po jakimś czasie go wyłączę, poczekam 10min to stan jest prawidłowy.
Mechanik powiedział że niby w podstawie filtra oleju jest zawór zwrotny i przez to że przepuszcza to olej z filtra zcieka do miski. Czy tak może być ?
Tylko oringi. Ale jak denontowalem to nie było wiele oleju w podstawie .esener303 pisze: ↑9 sty 2021, o 19:50Zawrót zwrotny jest w podstawie filtra oleju w benzynie i faktycznie bywa problematyczny ale w dieslu sie nie spotkałem ... a wymieniłeś całą podstawę z chlodniczka czy tylko oringi ?elmer83 pisze:Panowie. Czy ktoś się orientuje czy w podstawie filtra oleju znajduje się zawór zwrotny? Ja po całej nocy mam za dużo oleju na bagnecie. Ale jak odpalę silnik to przez i po jakimś czasie go wyłączę, poczekam 10min to stan jest prawidłowy.
Mechanik powiedział że niby w podstawie filtra oleju jest zawór zwrotny i przez to że przepuszcza to olej z filtra zcieka do miski. Czy tak może być ?
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Panowie nikt nie wie czy w podstawie jest zawór zwrotny ?esener303 pisze: ↑9 sty 2021, o 19:50Zawrót zwrotny jest w podstawie filtra oleju w benzynie i faktycznie bywa problematyczny ale w dieslu sie nie spotkałem ... a wymieniłeś całą podstawę z chlodniczka czy tylko oringi ?elmer83 pisze:Panowie. Czy ktoś się orientuje czy w podstawie filtra oleju znajduje się zawór zwrotny? Ja po całej nocy mam za dużo oleju na bagnecie. Ale jak odpalę silnik to przez i po jakimś czasie go wyłączę, poczekam 10min to stan jest prawidłowy.
Mechanik powiedział że niby w podstawie filtra oleju jest zawór zwrotny i przez to że przepuszcza to olej z filtra zcieka do miski. Czy tak może być ?
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Możesz podesłać więcej szczegółów ?
O którym silniku piszesz ?DUDI189 pisze: ↑25 kwie 2021, o 12:20 W silniku 271 184km około 3tygodnie temu to sam naprawiłem. Ciekło z uszczelki podstawy filtra oleju. Od razu wymieniłem zaworek zwrotny w podstawie i uszczelke chlodniczki oleju. Wystarczy odkręcić łącznik który idzie z kolumny kierownicy do maglownicy(jedna śruba od strony kierownicy i
się go wyciaga i zwisa) , następnie rozrusznik (dwie śruby od strony dzwona skrzyni biegów i dwie z kablami) jakaś rura-dolot która jest na 2srubach i na wcisk. I obudowę filtra powietrza trzeba było wyciagnac. Potem odkręcić 4sruby podstawy filtra oleju, wysunąć podstawę troszkę i na widoku zdjąć opaskę węza wodnego i zdjąć wąż wodny. Warto wymienić zaworek zwrotny. Pasuje z BMW i kosztuje około 60zl a na alle są oferty i wystawiają ten zaworek za 180zl. Gdzieś mam zapisane numer części BMW jak by się to komuś przydalo. Uszczelki podstawy i chlodniczniki kupiłem Elringa nr. 084.220 i 084.130. Teraz nic nie cieknie i po wymianie zaworka zwrotnego podstawy już łańcuch nie stuka po odpaleniu. Oczywiście trzeba też spuścić płyn chłodniczy. Zaworek do spuszczania jest po lewej stronie chlodnicy. Gdy zdejmiesz podstawę filtra i tak sporo płynu wyleci i oleju więc trzeba podstawić jakaś miske. Będziesz chciał nr. Części zaworka zwrotnego z BMW?
Jest napisane na początku. Benzyniak M271.elmer83 pisze: ↑11 wrz 2021, o 21:49O którym silniku piszesz ?DUDI189 pisze: ↑25 kwie 2021, o 12:20 W silniku 271 184km około 3tygodnie temu to sam naprawiłem. Ciekło z uszczelki podstawy filtra oleju. Od razu wymieniłem zaworek zwrotny w podstawie i uszczelke chlodniczki oleju. Wystarczy odkręcić łącznik który idzie z kolumny kierownicy do maglownicy(jedna śruba od strony kierownicy i
się go wyciaga i zwisa) , następnie rozrusznik (dwie śruby od strony dzwona skrzyni biegów i dwie z kablami) jakaś rura-dolot która jest na 2srubach i na wcisk. I obudowę filtra powietrza trzeba było wyciagnac. Potem odkręcić 4sruby podstawy filtra oleju, wysunąć podstawę troszkę i na widoku zdjąć opaskę węza wodnego i zdjąć wąż wodny. Warto wymienić zaworek zwrotny. Pasuje z BMW i kosztuje około 60zl a na alle są oferty i wystawiają ten zaworek za 180zl. Gdzieś mam zapisane numer części BMW jak by się to komuś przydalo. Uszczelki podstawy i chlodniczniki kupiłem Elringa nr. 084.220 i 084.130. Teraz nic nie cieknie i po wymianie zaworka zwrotnego podstawy już łańcuch nie stuka po odpaleniu. Oczywiście trzeba też spuścić płyn chłodniczy. Zaworek do spuszczania jest po lewej stronie chlodnicy. Gdy zdejmiesz podstawę filtra i tak sporo płynu wyleci i oleju więc trzeba podstawić jakaś miske. Będziesz chciał nr. Części zaworka zwrotnego z BMW?