Strona 1 z 1

180 200 CGi poszarpywanie m271 evo / ciśnienia w listwie/ Start stop

: 19 lip 2021, o 21:44
autor: Bartosz1985
Hej
Czy ktoś może ma wiedze lub wie gdzie znaleść jakie są zadane cisnienie na listwie paliwowej
na wysokim i niskim cisnieniu ?
silnik 200cgi m271 evo 2011 rok 205 tys przebiegu
Walczę z problemem wg mojej oceny oczywiście z poszarpywaniem na pierwszym i drugim biegu ( skrzynia manualna) na zimnym silniku do 2 tys obrotów.

świece cewki a nawet sonda wymieniona
przepływka wyszczyszona , wykonana adaptacja
układ dolotowy szczelny ( jak sprawdzony ) na wolnych obrotach zatkałem gumowy korkiem kruciec do którego podłaczany jest wąż za intercollerem .(akies 15 cm przez przepustnicą) samochód od razu gasnie.



odczyt z kompa na biegu jałowym
niskie ciśnienie 5,4 bar
wysokie ciśnienie 64,1 bar
odczyt z położenia wałków rozżądu ssący 109,8 i wydechowy -109,8
jeśli trzba podesłac jeszcze jakies dane - mogę dopisać dla potrzeb .
nie ywciagałem jeszcze pompy paliwa i nie sprwadzałem sitka ,


na rozgrzanym silniku chodzi jak ksiązka pisze;)


jeszcze co ostatnio robiłem
ostatnimi czasy wymieniałem akumulator maływ bagazniku start stop ( już był wyekspalowany na tyle ze nie wstał mi kiedyś po nacisniecu gazu lub sprzęgła nie pamietam ;)
został wymieniony tylni a teraz widzę ze przedni równiez daje znaki ( odpala elegancko ale zanim eko na zielono się zaswieci musze trochę przejechac) a na świtłach po 1 minucie już odpala samochód i wyłacza fukcje eko ( w tym tyg ma mi przyjśc org.Aku 70ah mercedesa)
zakładam ze obciązenie alternatora nie ma az takiego wpyłwu aby poszarypwac samochodem ( ładowanie 14,6- do 14,8 V )

Re: 180 200 CGi poszarpywanie m271 evo / ciśnienia w listwie/ Start stop

: 19 lip 2021, o 22:06
autor: jarecki69
Według mnie, masz dość wysokie napięcie ładowania. Powinno się kształtowac w granicach 14.04 - 14.4 V