.....i wreszcie kupiony
Moderatorzy: f1sz, majkel84, perzu126, Hamrok
.....i wreszcie kupiony
Wita po dłużej przerwie,ale z dużym bananem na twarzy
w końcu kupiony w204, kombi, Avangarde C180 Kompressor 156kM 2008r
139tys.km, z prywatnych rąk, 3 dni jeżdżenia po niemcowni :)))), ale trafiony- stan perfekcyjny-przemierzony cały-lakier oryginał-przepiękny stan, auto bardzo zadbane, niestety w ramach kompromisów-6-biegowy manual- miał być automat. Stan auta zadecydował że -jednak ten......
VIN- WDD2042461F231848
olej i filtry wymienione przy 136tys, dodatkowo opony zimowe po 1 sezonie z felgami stalowymi i kołpakami ori MB
jestem super zadowolony, auto idzie do gazowni
pozdr
MB W124 Coupe M104 automat-dożywocie i...
MB C180 Avantgarde WDD2042461F231848
new MB C180 Classic pakiet AMG WDD2040451F362092
MB C180 Avantgarde WDD2042461F231848
new MB C180 Classic pakiet AMG WDD2040451F362092
Gratuluję! Ja też czekałem kilka miesięcy, aż znalazła się moja wymarzona, też z jednym kompromisem, mały wyświetlacz bez nawigacji :) ale za to spełnione trzy kryteria jakie zadałem, bezwarunkowo automat w benzynie, grzane fotele i sedan, dodatkowo nie srebrny i nie czarny i z przebiegiem nie większym niż do 100kkm. Warto było czekać.
Z ciekawości zapytam, bo jest wiele sprzecznych opinii co do gazu, słyszę wiele negatywów jak rozpadające się silniki, dużo awarii, komplikacji, ale żadnych szczegółów, same ogólniki jakby zazdrosne, a nie poparte wiedzą i doświadczeniem, a głównie z ust mechaników, a nie użytkowników. Poza tym co warto brać pod uwagę i za ile, bo nie ukrywam, zawiedziony jestem nieco paliwożernością tego modelu (204/1.8/156KM)
Z ciekawości zapytam, bo jest wiele sprzecznych opinii co do gazu, słyszę wiele negatywów jak rozpadające się silniki, dużo awarii, komplikacji, ale żadnych szczegółów, same ogólniki jakby zazdrosne, a nie poparte wiedzą i doświadczeniem, a głównie z ust mechaników, a nie użytkowników. Poza tym co warto brać pod uwagę i za ile, bo nie ukrywam, zawiedziony jestem nieco paliwożernością tego modelu (204/1.8/156KM)
W169, W245, W246 i W204 - wszystko minęło ale gwiazda pewnie kiedyś wróci ...
Ja jutro stawiam do gazowane. Poprzedni autem ponad 100 tyś na LPG i zero problemów. Jedno o czym trzeba pamiętać to żeby nie sugerować się cena instalacji. Bo tanio nie = dobrze. Jak ktoś będzie żałował kasy na początku to później zamiast oszczędności i ciesze nią się z jazdy będą problemy i koszty.
S204 C200 Kompressor Avantgarde 2009r
Właśnie w tym rzecz, że tanio nie jest nigdy dobrze ale u mnie, w zestawieniu 10-15 kkm rocznie, to wydatek nieopłacalny jest mimo oszczędności na paliwie. Nie zamierzam jeździć tym autem więcej jak 2 lata, więc inwestycja nijak się ma, do wyliczeń i kwota wydana nawet się nie zwróci, w różnicy ceny paliwo / gaz.
Kiedyś jeździłem 80-100 kkm rocznie i wydane 6 kzł w Gran Voyager'a mi się zwróciło w spalaniu po roku, a jeździłem nim 5 lat i to miało sens. Przypuszczam, że taka idealna instalacja do 204 nie będzie mniej jak 4 tys zł więc licząc prosto, jest to kompletnie nie do odbicia w dwóch latach posiadania i jeżdżenia tej ilości km co ja. Temat dla mnie zamknięty :)
Kiedyś jeździłem 80-100 kkm rocznie i wydane 6 kzł w Gran Voyager'a mi się zwróciło w spalaniu po roku, a jeździłem nim 5 lat i to miało sens. Przypuszczam, że taka idealna instalacja do 204 nie będzie mniej jak 4 tys zł więc licząc prosto, jest to kompletnie nie do odbicia w dwóch latach posiadania i jeżdżenia tej ilości km co ja. Temat dla mnie zamknięty :)
W169, W245, W246 i W204 - wszystko minęło ale gwiazda pewnie kiedyś wróci ...
Ja mialem gaz w poprzednim aucie... Raczej pierwszy i ostatni raz.. Pomine kwestie estetyczne (wlew pod klapka, ale wtryski pod maska jakies rurki, reduktor, do tego ten dokaldany wskazniko przelacznik ), wolnego tankowania i butli w bagazniku. Wierzcie mi, ale trwalosc silnika spada w niektorych przypadkach dosc znacznie. LPG mialem PRINS (wtryski kehin) za 6500zl. Po 100tys u poprzedniego wlasciciela u mnie spadek kompresji na 2 ostatnich garach>nierownomierne obciazenie ukladu tlokowokorbowego>przytarta panewka>silnik do wymiany (remont 10-12tys zl, 3.5V6). Oszczednosci na gazie kosztowly mnie 2 razy wiecej niz jak jezdzilbym na Pb.
Do tego jestem przewrazliwiony na punkcie samochodu i ja czulem roznice (inni jezdzac moim autem nie) LPG vs Pb. Caly czas monitorowalem mieszanke, zalozylem lubryfikacje... Finalnie na nowym silniku i tak jezdzilem na Pb bo gaz cos czasem swirowal...
Kto co lubi... Ja tam nie lubie poprawiac fabryki w taki sposob. W infiniti nie mialem opcji "ekonomicznej", ale w W204 mozna przeciez kupic CDI??
Do tego jestem przewrazliwiony na punkcie samochodu i ja czulem roznice (inni jezdzac moim autem nie) LPG vs Pb. Caly czas monitorowalem mieszanke, zalozylem lubryfikacje... Finalnie na nowym silniku i tak jezdzilem na Pb bo gaz cos czasem swirowal...
Kto co lubi... Ja tam nie lubie poprawiac fabryki w taki sposob. W infiniti nie mialem opcji "ekonomicznej", ale w W204 mozna przeciez kupic CDI??
S204 C200Kompressor Elegance 2008r
WDD2042411F204552
WDD2042411F204552
Koledzy gazownia to kwestia indywidualna- każdy ma prawo wyboru
Ja planuję auto użytkować ok 10 lat- ze względu na bardzo dobry stan auta
więc z założenia inwestycja uzasadniona ekonomicznie ! Kwestia istotna nie mam zamiaru oszczędzać na instalacji, a przede wszystkim na profesjonalnym jej montażu i zaprogramowaniu. Każdy silnik trzeba indywidualnie ocenić w kwestii przydatności do gazu, nie każdy motor się do takich modyfikacji kwalifikuje. Ale nie ma co ukrywać -nawet tak bogate kraje jak Niemca,Holandia, Belgia czy Włochy sa pełne zagazowanych aut- kwestia odpowiedniego montażu instalacji i serwisu. Lobby paliwowe nigdy nie będzie zadowolone z takich modyfikacji
szerokości i przyjemności
Ja planuję auto użytkować ok 10 lat- ze względu na bardzo dobry stan auta
więc z założenia inwestycja uzasadniona ekonomicznie ! Kwestia istotna nie mam zamiaru oszczędzać na instalacji, a przede wszystkim na profesjonalnym jej montażu i zaprogramowaniu. Każdy silnik trzeba indywidualnie ocenić w kwestii przydatności do gazu, nie każdy motor się do takich modyfikacji kwalifikuje. Ale nie ma co ukrywać -nawet tak bogate kraje jak Niemca,Holandia, Belgia czy Włochy sa pełne zagazowanych aut- kwestia odpowiedniego montażu instalacji i serwisu. Lobby paliwowe nigdy nie będzie zadowolone z takich modyfikacji
szerokości i przyjemności
MB W124 Coupe M104 automat-dożywocie i...
MB C180 Avantgarde WDD2042461F231848
new MB C180 Classic pakiet AMG WDD2040451F362092
MB C180 Avantgarde WDD2042461F231848
new MB C180 Classic pakiet AMG WDD2040451F362092
Zgadzam się z kolegą w 100%icebear pisze:Każdy ma prawo wyboru w końcu, to jego auto ja osobiście nie założę gazu w żadnym aucie. Miałem raz i dziękuję problem z parkowaniem w garażach poziomowych i podziemnych dodatkowo.
C 180 Kompressor T ----> był
E 250 CGI coupe ----> był
C 220d Estate W205 ----> jest
E 250 CGI coupe ----> był
C 220d Estate W205 ----> jest
Bo kto placi tanio, placi 2 razy ;) Obys sprzedal samochod zanim zaczna sie problemy... Ja nie zdazylem
Dla mnie jedyna opcja to wtrysk gazu w fazie cieklej. Problem wypalania gniazd zaworowych nie wystepuje. Nie ma parownika, dodatkowych filtrow i innego dziadostwa. Ktos mial z tym stycznosc?? Ponoc u nas LPG jest strasznie kiepskiej jakosci i nie bardzo to gra z tymi instalacjami? Taka w fazie cieklej np Vialle LiquidSi to bylaby fajana opcja...
Dla mnie jedyna opcja to wtrysk gazu w fazie cieklej. Problem wypalania gniazd zaworowych nie wystepuje. Nie ma parownika, dodatkowych filtrow i innego dziadostwa. Ktos mial z tym stycznosc?? Ponoc u nas LPG jest strasznie kiepskiej jakosci i nie bardzo to gra z tymi instalacjami? Taka w fazie cieklej np Vialle LiquidSi to bylaby fajana opcja...
S204 C200Kompressor Elegance 2008r
WDD2042411F204552
WDD2042411F204552
Dzięki koledzy za uwagi i komentarze :))
Jak na każdym forum Mercedesa- bywają ortodoksi wykluczający całkowicie gaz, i ci którzy gazownię w aucie akceptują- ".....wybór należy do Ciebie" :))
Przejechałem już różnymi autami zagazowanymi kilka setek tysięcy kilometrów- i jeżeli o instalację się dba i założy się właściwą dla danego motoru- jest OK
....... nie myślałem że temat gazu aż tak zdominuje wątek
pozdr
Jak na każdym forum Mercedesa- bywają ortodoksi wykluczający całkowicie gaz, i ci którzy gazownię w aucie akceptują- ".....wybór należy do Ciebie" :))
Przejechałem już różnymi autami zagazowanymi kilka setek tysięcy kilometrów- i jeżeli o instalację się dba i założy się właściwą dla danego motoru- jest OK
....... nie myślałem że temat gazu aż tak zdominuje wątek
pozdr
MB W124 Coupe M104 automat-dożywocie i...
MB C180 Avantgarde WDD2042461F231848
new MB C180 Classic pakiet AMG WDD2040451F362092
MB C180 Avantgarde WDD2042461F231848
new MB C180 Classic pakiet AMG WDD2040451F362092
korzen pisze:Po 100tys u poprzedniego wlasciciela u mnie spadek kompresji na 2 ostatnich garach>nierownomierne obciazenie ukladu tlokowokorbowego>przytarta panewka>silnik do wymiany (remont 10-12tys zl, 3.5V6). Oszczednosci na gazie kosztowly mnie 2 razy wiecej niz jak jezdzilbym na Pb.
Mniemam, że to mowa o silniku VQ35DE - jeśli tak to nie jest to wina LPG, a niestety "TTTM". Silniki te są bardzo popularne w USA, gdzie przecież LPG częściej można spotkać w mariażu z silnikami diesla (autobusy, śmiciarki etc niż w benzyniakach - powód cena LPG=Pb) i niestety często gęsto lubią wyzionąć ducha nawet przed przejechaniem mitycznej pierszej setki (100 tys mil ~ 160tkm).korzen pisze:W infiniti nie mialem opcji "ekonomicznej",
Ale do co LPG w aucie to moje zdanie jest takie: poniżej 6-8 cylindrów szkoda gazować, bo strata mocy i momentu będzie znacznie bardziej odczuwalna niż w przypadku silników "małolitrażowych" o mocach 150-200KM i 4cyl.
Ewentualne te 4-6 tysięcy złotych na instalacje VSI Prins wolałbym odłożyć na okoliczność np. koneiczności naprawy rozrządu (wada często spotykana w beznyniakach MB).
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 16 gości