: 6 sie 2012, o 21:06
Dobrze nagrzany silnik i autostrada. Minimum 15 min. powyżej 120km/h.
Oczyszczenie na postoju to 150 zł. ze sprawdzeniem kmpl. na SD.
Oczyszczenie na postoju to 150 zł. ze sprawdzeniem kmpl. na SD.
Forum Mercedesa klasy C (2007- 2014)
https://mercedes-w204.pl/
Czytając stare posty na ten się natknąłem.dommir pisze:Witam wszystkich,
Jestem użytkownikiem 220 CDI od lipca 2007. Przez cały ten okres, jak dotąd nie miałem z autem większych problemów. Do teraz.
Od jakiegoś czasu bez jakiejkolwiek logiki zapala mi się kontrolka ESP wraz z komunikatem o jego wyłączeniu oraz kontrolka silnika. Od tego momentu samochód staje się mułowaty i nie reaguje na próby energicznego przyspieszenia.
Byłem z tym problemem w serwisie ale podobno komputer nie pokazuje żadnego błędu, więc panowie na czuja zasugerowali, że przyczyną usterki może być niezbyt normalna praca blokady kierownicy lub dźwigni przełącznika kierunkowskazów i zasugerowali ich wymianę. Będąc już dość mocno zdesperowany przystałem na ich propozycję. Po dwóch dniach pobytu w serwisie i podobno kilku jazdach próbnych stwierdzono, że usterka przestała występować.
W minioną środę po południu odebrałem auto, zostawiwszy uprzednio w kasie ponad 5 tys. złotych (same wymienione podzespoły to ok.4 tys.) i do dzisiaj był spokój. Jakież było moje rozczarowanie, kiedy rano uruchamiając samochód znów ujrzałem ten nieszczęsny komunikat i świecącą się kontrolkę. Na nic zdały się nawet wielokrotne próby "kluczykowania", które do tej pory kilkakrotnie pomagały. Komunikat i kontrolki świecą jak zaklęte.
Tu zwracam się do kolegów, może któryś z Was spotkał się z takim problemem i wie jak go rozwiązać?
Innym aspektem jest relacja z serwisem - jak postąpić z nieuzasadnionym wydatkiem wymiany podzesopołów, którą mi zasugerowano?
PS.
Zaczynam mieć coraz mniej zaufania do tzw. autoryzowanych serwisów.
Pozdrawiam
Mirek
Jestem ostatnim z tych, co czekają do końca. Diagnoza zrobiona.noc pisze:Prawdziwy macho na Star Diagnosis jedzie dopiero na lawecie.