To nie osadzający się brud niestety, tak wyciera się łożysko i piszczy, kiedy pracuje latami
w trybie auto i będzie piszczało już, nawet jak umyjesz i zrobisz z tego nówkę sztukę.
Łożysko jest teflonowe, ośka stalowa, wyciera się, w jednym miejscu, bo kosz jest pod kątem.
Miałem, myłem, smarowałem, potem kupiłem nowy i zmieniłem, mam spokój, lżej o 545zł
W ASO 1600zł nowy, plus wymiana i to jest kosmos, ale kupiłem w "Auto Pasja" w Wawie,
z przesyłką w jeden dzień, oryginał BEHR, na kartoniku nawet logo MB było, więc polecam
Wymiana jest prostsza niż się może wydawać. Trzeba pod półką prawej strony odkręcić
3 śrubki (torx), zdjąć pokrywę,odpiąć lampkę oświetlenia nóg, odkręcić jedną śrubę nie
pamiętam nr, chyba 12 i odpiąć kostkę. Ruchem obrotowym przekręcić całą obudowę
wiatraka i wychodzi w dół, montaż w drugą stronę, banalnie proste, mi zajęło 10 min.
Jak dostanie się w ręce nowy, od razu rozjaśnia się jak podejść do tematu. Wkłada się
w dziurę, okręca za obudowę i jest zamocowany, wkręca jedną śrubę, wpina kostkę i już.