Strona 2 z 2

Re: LPG i Check Engine C200 Kompressor 2008

: 7 lut 2019, o 19:21
autor: korzen
Zalezy jaka opce wykupisz. Ja mam 5 lat albo 100tys km, mam opcje premium. Zadzwon tam gdzie montowali i zapytaj.

Re: LPG i Check Engine C200 Kompressor 2008

: 5 mar 2019, o 09:04
autor: Corvax
Cześć

Problem mojego check engine od zbyt ubogiej mieszanki wreszcie rozwiązany! :)

Gazownik, który montował mi kiedyś instalację w Lublinie polecił mi w Warszawie AutkoGaz na Marymonckiej. Pojechałem i wystarczyła regulacja instalacji i problem zniknął. Myślę, że na stałe, bo przejechałem już ponad 500 km i check się nie zapała a poprzednio zapalał się po kilkunastu kilometrach od "regulacji".

I niestety z przykrością muszę napisać, że jeździłem z tym problemem na Ostrobramską 3 razy! i nic. Problem wracał. Prawdę mówiąc problem też pojawił się po wykonanym przez nich przeglądzie. Co więcej wcześniej przez kilka lat nie było absolutnie żadnych problemów z instalacją. Mam nadzieję, że teraz też nie będzie.

W nowym warsztacie powiedzieli mi, że rzeczywiście w dwóch zakresach obrotów mieszanka była zbyt uboga. Podpięli komputer i pojechali na przejażdżkę. Na Ostrobramskiej zawsze regulowali na postoju i podejrzewam, że dlatego nie wyłapali problemu.


Poza tym na plus w AutkoGaz muszę przyznać bardzo fajną obsługę. Dostałem pełną informację jakie są ich podejrzenia i co proponują, poczynając od rozwiązań najprostszych i najtańszych. I właśnie takie najprostsze rozwiązanie (rzetelna regulacja instalacji) zadziałało. Duży szacunek. Celowo odczekałem kilka dni zanim to napisałem ale chyba problem rozwiązali definitywnie. Mogę to miejsce polecić.

Re: LPG i Check Engine C200 Kompressor 2008

: 23 kwie 2019, o 12:26
autor: hiszpan1331
No i u mnie problem powrócił. Jeszcze przez chwilę LPG Prins działała wg zasady że ruszałem na benzynie i jak temp. osiągała ok 80 st to przełączałem na LPG - tak mi działało przez tydzień z hakiem. Teraz już przestało działać. Wg gazownika z Ostrobramskiej prawdopodobną przyczyną jest reduktor - przejechane na nim ok 50tkm więc w sumie nie dużo jak na dość dobrze oceniany reduktor. Zobaczymy - na początek rozbiórka reduktora i oględziny czy wystarczy czyszczenie czy też konieczna regeneracja zestawem naprawczym Prins (wymiana membrany).
Napiszę co i jak po serwisie. Co do sprawdzenia to pracownik serwisu jeździł ze mną moją gwiazdą na podłączonym laptopie i sprawdzał działanie instalacji podczas przyśpieszania i hamowania (zmiany ciśnienia) - więc nie narzekam na obsługę bo widać że był zaangażowany w to co robił. Na tej podstawie wyszło, że problem leży raczej w reduktorze - zobaczymy po serwisie co wyjdzie? Filtry wymienione na serwisie (stare były dosyć czyste). Problem z kontrolką check engine zniknął dość dawno i nie powrócił (brak błędów po podłączeniu komputera) - więc nie narzekam na jakość obsługi w Energy Gaz. Problem z reduktorem to nowy temat i mam nadzieję że panowie z serwisu pomogą w tym temacie.