Strona 9 z 9

Re: Rozrząd OM651

: 2 sie 2021, o 21:21
autor: arczello
Panowie wiec sprawa wygląda następująco. Silnik mam na wierzchu , dekle out i ku mojemu zaskoczeniu rozrzad jest w bdb stanie . Łańcuch oraz slizgi wyglądają jak nowe , tak samo kola walków. Auto ma realny przebieg 299.500 km i rozrzad w stanie bdb . Nagrałem filmik do wglądu. Dodam ze naprawdę musiałem uczyć sporo siły by go ugiąć. Jutro wpada komplet nowych uszczelek oraz dokupuje sam napinacz bo wiadomo on się zużywa najbardziej https://youtu.be/o8cWEsCIDZY

Re: Rozrząd OM651

: 14 sty 2022, o 16:15
autor: baracuda2
Witam
Czy kupując napinacz brać oryginalny czy zamienniki też dają radę? Jeśli tak to jakiej firmy?

Re: Rozrząd OM651

: 14 sty 2022, o 23:28
autor: jarecki69
Ja kupiłem zamiennik i również daje radę. Orginalne napinacze tez juz sa zmienione czyli mają więcej dziurek by olej szybciej przepływał. Ja kupiłem INA i do chwili obecnej zero problemów.

Re: Rozrząd OM651

: 28 wrz 2023, o 11:55
autor: juhas29
jarecki69 pisze: 14 sty 2022, o 23:28 Ja kupiłem zamiennik i również daje radę. Orginalne napinacze tez juz sa zmienione czyli mają więcej dziurek by olej szybciej przepływał. Ja kupiłem INA i do chwili obecnej zero problemów.
Przymierzam, się do wymiany tego napinacza, odpowiedz proszę krótko i konkretnie, czy wkręcając już ten napinacz dokręcałeś go kluczem dynamometrycznym z jakimś konkretnym momentem (jeśli tak to jakim) czy dałeś do oporu i tyle?

Re: Rozrząd OM651

: 28 wrz 2023, o 14:40
autor: f1sz
juhas29 pisze: 28 wrz 2023, o 11:55
jarecki69 pisze: 14 sty 2022, o 23:28 Ja kupiłem zamiennik i również daje radę. Orginalne napinacze tez juz sa zmienione czyli mają więcej dziurek by olej szybciej przepływał. Ja kupiłem INA i do chwili obecnej zero problemów.
Przymierzam, się do wymiany tego napinacza, odpowiedz proszę krótko i konkretnie, czy wkręcając już ten napinacz dokręcałeś go kluczem dynamometrycznym z jakimś konkretnym momentem (jeśli tak to jakim) czy dałeś do oporu i tyle?
Moment 80Nm.

Re: Rozrząd OM651

: 30 paź 2023, o 16:39
autor: juhas29
juhas29 pisze: 28 wrz 2023, o 11:55
jarecki69 pisze: 14 sty 2022, o 23:28 Ja kupiłem zamiennik i również daje radę. Orginalne napinacze tez juz sa zmienione czyli mają więcej dziurek by olej szybciej przepływał. Ja kupiłem INA i do chwili obecnej zero problemów.
Przymierzam, się do wymiany tego napinacza, odpowiedz proszę krótko i konkretnie, czy wkręcając już ten napinacz dokręcałeś go kluczem dynamometrycznym z jakimś konkretnym momentem (jeśli tak to jakim) czy dałeś do oporu i tyle?
Dodam tylko, że wymiana się nie powiodła. Opierałem się na opisach i zdjęciach z Internetu. Zakupiułem wszystkie elementy, napinacz, klucz dynamometryczny i klucze z nasadką 27. Po wywaleniu wszystkiego okazało się, że w moim przypadku nie ma żadnych bagnetów na drodze, które są do wyjęcia a wykręcenie samego napinacza jest niemożliwe z racji jakiejś obudowy/wspornika, który jest umiejscowiony tuż przy "łbie" napinacza tak, że nawet nasadki nie mogłem założyć.

Mam om651 250 cdi w 4matic, produkcja koniec 2012.

Re: Rozrząd OM651

: 3 lis 2023, o 12:57
autor: aleks
esener303 pisze: 7 lip 2020, o 21:27 zacznij od napinacza ale tylko OE lub np. SWAG ale nie żadne FEBI
Glupoty piszesz swag to febi a febi to swag i blueprint
Febi juz dawno wykupilo swaga i ten nie produkuje nie podpisuje sie na czesciach rozrzadu jako swag lecz febi , akurat z rozrzadami febi jest polecany