Powyżej 3 tyś obrotów przydławienie c220 cdi om651
: 3 maja 2019, o 21:30
Dzień dobry,
To mój pierwszy post, wszystkich serdecznie witam!
Posiadam mercedesa C220 cdi 170 KM kombi
Auto od nowości w rodzinie. Aktualny przebieg 240 tyś.
OM651 wytryski wymieniane dwukrotnie. Raz na gwarancji, raz już po. Skrzynia automat 5 biegowy,
Wymieniony termostat uszkodził się.
Lekkie ubytki płynu chłodzacego, ale żadnych niepokojących objawów w oleju.
Turbo zostało zregenerowane, auto słabo jechało, błędy o zbyt niskim ciśnieniu doładowania, po diagnostyce podczas jazdy, padło na turbo.
Auto dużo lepiej jeździ mniej pali, inaczej się biegi zmieniają!
Została jedną usterka ktra występowała przed problemami z turbo.
A dokładnie
Podczas przyspieszania na autostradzie powyżej 130 km/h obroty równo rosną powyżej 3 tyś obrotów następuje przydławienie silnika, potem ustępuje, i znowu przy 4 tyś. przydlawonie i później już bez problemu do końca. Takie przydławienie nie występuje przy niższych prędkościach. Tylko przy większym obciążeniu. Diagnostyka wszystkich parametrów temp cisnienia itp jest podobno ok Tak mi w warsztacie powiedziano, brak błędów.
Czy macie może pomysł co to może być. Może to jakiś czujnik... ?
Dodam jeszcze że przez parę dni w zimę wyświetlał mi się często po odpaleniu komunikat : ESP inoperative see owners manual i kolejny run flat indicator inoperative
Dziękuję z góry z odpowiedź.
Pozdrawiam
To mój pierwszy post, wszystkich serdecznie witam!
Posiadam mercedesa C220 cdi 170 KM kombi
Auto od nowości w rodzinie. Aktualny przebieg 240 tyś.
OM651 wytryski wymieniane dwukrotnie. Raz na gwarancji, raz już po. Skrzynia automat 5 biegowy,
Wymieniony termostat uszkodził się.
Lekkie ubytki płynu chłodzacego, ale żadnych niepokojących objawów w oleju.
Turbo zostało zregenerowane, auto słabo jechało, błędy o zbyt niskim ciśnieniu doładowania, po diagnostyce podczas jazdy, padło na turbo.
Auto dużo lepiej jeździ mniej pali, inaczej się biegi zmieniają!
Została jedną usterka ktra występowała przed problemami z turbo.
A dokładnie
Podczas przyspieszania na autostradzie powyżej 130 km/h obroty równo rosną powyżej 3 tyś obrotów następuje przydławienie silnika, potem ustępuje, i znowu przy 4 tyś. przydlawonie i później już bez problemu do końca. Takie przydławienie nie występuje przy niższych prędkościach. Tylko przy większym obciążeniu. Diagnostyka wszystkich parametrów temp cisnienia itp jest podobno ok Tak mi w warsztacie powiedziano, brak błędów.
Czy macie może pomysł co to może być. Może to jakiś czujnik... ?
Dodam jeszcze że przez parę dni w zimę wyświetlał mi się często po odpaleniu komunikat : ESP inoperative see owners manual i kolejny run flat indicator inoperative
Dziękuję z góry z odpowiedź.
Pozdrawiam