Strona 1 z 2

Spadek mocy i check engine przy wysokich obrotach c250 cgi

: 23 gru 2019, o 17:13
autor: Ast00n88
Witam, szukałem na forum podobnego tematu, ale większość nawiązuje do wersji silnikowych diesla. Postaram opisać się jak najlepiej "mój" przypadek. Od miesiąca jeżdżę w204-ką w coupe z silnikiem o kodzie 271 (c250 cgi), z automatyczną skrzynią 7G (722), samochód sprowadzony ze Stanów, przebieg 76 000 km. Autko śmiga fajnie, ale spalanie jest zaskakująco duże i niestety przy ostrej jeździe szczególnie na ustawieniu skrzyni na "S" przy wysokich obrotach w granicach 5-6 tys. wskakuje w (z tego co się domyślam ) tryb awaryjny --> jaza bez turbo i check engine na desce. Po zgaszeniu i ponownym odpaleniu problem znika check engin pali sie dalej i wystarczy znowu mocno wcisnąć gaz i ponowny spadek mocy, po nocy check engin znika całkowicie, a kolejna próba sprawdzenia co samochód potrafi wywołuje to samo, znajomy podłączył komputer i pokazało błąd czujnika ciśnienia paliwa, może zmiana paliwa bo w Stanach podejrzewam jeździł na 91 a ja zalałem 98 miała jakiś wpływ na to ?? Miał ktoś z Was podobny problem??

Re: Spadek mocy i check engine przy wysokich obrotach c250 cgi

: 24 gru 2019, o 14:37
autor: kamilo_k-ce
Trzeba podlaczyc do kompa i sie dowiesz

Re: Spadek mocy i check engine przy wysokich obrotach c250 cgi

: 24 gru 2019, o 15:11
autor: esener303
Jak cos to lej mu normalne oktany a nie 98 a co bledu czujnika ciśnienia paliwa to był zaczął od jego wymiany albo sorawdz jeszcze pompe paliwa i filtr paliwa na kompoe czy parametry ma ok w live data


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Re: Spadek mocy i check engine przy wysokich obrotach c250 cgi

: 24 gru 2019, o 21:10
autor: Ast00n88
Dzięki, po Świętach będę męczył temat z mechaniorem, ogólnie dzisiaj wyliczyłem, że spalanie jest straszne, czy to raczej norma przy tym silniku?? Na około 400 km zżarł 55 litrów czyli wychodzi około 13.5 l na 100, jazda.po mieście mieszana, może ten uszkodzony czujnik paliwa jest winowajcą większego spalania, albo ktoś za Oceanem podniósł moc, zobaczymy. Dam znać jak rozwiążę problem. Wesołych ;)

Re: Spadek mocy i check engine przy wysokich obrotach c250 cgi

: 27 gru 2019, o 16:19
autor: perzu126
Takie spalanie to raczej norma w tych silnikach w trybie mieszanym. Może delikatna trasa pozwoli na zejście poniżej 10litrów

Re: Spadek mocy i check engine przy wysokich obrotach c250 cgi

: 15 sty 2020, o 16:50
autor: Ast00n88
Witam odświeżam temat ze spadkiem mocy.., a więc wymieniłem filtr paliwa (niestety razem z pompą - znajdujący się w baku) tak wskazywały parametry z komputera SD, że na 90 % jest to filtr z pompą, jednak po wymianie i przejechaniu się check engin znowu wyskoczył, a samochód przeszedł w tryb awaryjkny, więc to nie filtr paliwa... kod błędu to P000277 , związany z regulacją ciśnienia paliwa, może któryś z Was jest w stanie mnie nakierować czy to HPFP (high preassure fuel tank) czy może być regulator ciśnienia w listwie wtryskowej?? czy może jeszcze coś innego, po odłączeniu wszystkich możliwych wtyczek od czujników z układu paliwowego, póki co problem ustał gaz w podłogę i nic się nie dzieje, ale zapewne wroci.. Pompa wysokiego ciśnienia to spory wydatek i gdzieś wyczytałem na amerykańskim forum, że jakiekolwiek problemy z pompą mogą zacząć się powyżej 130 000 km .. Pozdrawiam

Re: Spadek mocy i check engine przy wysokich obrotach c250 cgi

: 15 sty 2020, o 19:22
autor: kamilo_k-ce
Byłeś na ad? Czy jakiś tam komp?

Re: Spadek mocy i check engine przy wysokich obrotach c250 cgi

: 16 sty 2020, o 10:11
autor: Ast00n88
Byłem u mechaniorów którzy naprawiają tylko mercedesy, oraz u znajomego który podłączył kompa uniwersalnego, dzisiaj zobaczę czy znowu wyskakuje check po "operacjach" z powyższego posta, jeżeli wyskoczy umówię się chyba w Mercedesie na diagnozę bo już rozkładam ręce, nie jest to jakiś odrębny przypadek bo poczytałem sporo forum amerykańskich i problem często występuje, więc może w bazie mercedesa będzie na to rozwiązanie?!

Re: Spadek mocy i check engine przy wysokich obrotach c250 cgi

: 16 sty 2020, o 13:28
autor: Ast00n88
Dodatkowo dzisiaj zauważyłem, że jeżdżąc na niskim poziomie paliwa(rezerwa) problem nie występuje w ogóle do odcinki każdy bieg i jest ok, tylko zalałem cały zbiornik pierwszą prosta gaz w podłogę i check engine:/

Re: Spadek mocy i check engine przy wysokich obrotach c250 cgi

: 16 sty 2020, o 22:03
autor: kamilo_k-ce
Szkoda kasy na szukanie - jedź do Aso

Re: Spadek mocy i check engine przy wysokich obrotach c250 cgi

: 17 sty 2020, o 05:21
autor: AdamLu
Lepiej na prawie pustym baku? Oj...

Re: Spadek mocy i check engine przy wysokich obrotach c250 cgi

: 17 sty 2020, o 07:10
autor: esener303
Podłączaj tylko pod Star Duagnosis A nie żaden komputer uniwersalny to po pierwsze po drugie sprawdź jakie masz błędy teraz czy są te same co były wcześniej kody błędów podaj tutaj kody błędów wykonaj diagnozę wszystkich tych elementów o których piszesz wyżej ale z poziomu Star diagnozy z a nie jakiegoś konta uniwersalnego ciekawy von tag w tym pustym i pełnym bakiem ale coś wychodzi na to że jeśli masz pełną moc i mu dajesz gaz do podłogi to on nie dostarcza odpowiedniej dawkiMoje oko może być to ta Pompa wysokiego ciśnienia ale jeszcze sprawdziłbym czy jak wymieniali ci pompę paliwa wraz z filtrem to czy w Baku nie zostało jakiś jakiś brud czy sprawdzali to


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Re: Spadek mocy i check engine przy wysokich obrotach c250 cgi

: 24 sty 2020, o 18:10
autor: Ast00n88
Jak tylko coś ogarnę z tym tematem to napewno napiszę+ kody też wrzucę, czekam na wizytę u mechaniora który pracował w Mercedesie bo ASO odpada, tam cały czas się ktoś zmienia i nie ogarniają przynajmniej w moim mieście;)

Re: Spadek mocy i check engine przy wysokich obrotach c250 cgi

: 27 sty 2020, o 14:55
autor: Kopek
Myślę, że lepiej udać się do ASO, bo za chwilę przeinwestujesz w naprawy strzelając. U mnie wskazania z komputera diagnostycznego nie miały nic wspólnego z tym co było uszkodzone, ja swego mercedesa serwisowałem w Duda Cars. Końcowo winny był przepływomierz, można było jeździć, ale auto wtedy więcej paliło i docelowo i tak byłem zmuszony wymienić go na nowy.

Re: Spadek mocy i check engine przy wysokich obrotach c250 cgi

: 11 lut 2020, o 20:01
autor: Ast00n88
Odświeżam trochę temat, na próbę jeżdżę z odkręconym korkiem wlewu paliwa (oczywiście nie zalewając baku do pełna tylko mniej więcej połowy) problem dotyczy układu paliwowego i ciśnienia paliwa. Ta jazda z odkręconym korkiem to test i póki co się sprawdza nie wyrzuca check engina. Mój MErcedesik miał lekką kolizję a Stanach więc może układ odpoiwetrzania uległ uszkodzeniu, jeżeli to to napewno dma znać. Piona!