Drgania na wyższych biegach/7G-tronic
: 21 sty 2022, o 08:50
Witam Serdecznie. Problem dotyczy GLK320 CDI/7G-t przebieg 215 tys.
Samochód kupiłem z udokumentowanym przebiegiem 197tys. Zaraz po zakupie zrobiłem kompleksowy przegląd oleje itd wraz z olejem skrzyni na Oryginalny olej dobierany po nr VIN,i od tego zaczął się problem.
Zaczelo mi delikatnie ślizgać/szarpac pomiędzy 2/3 biegiem,jeździłem niecały miesiąc, problem nie pogarszał sie ale nie dawało mi to spokoju i zdecydowałem sie oddać samochód do sprawdzenia skrzyni i diagnozie kogos kto sie tym zajmuje.
Diagnoza - sprzęgło ślizga,regeneracja konwertera i wiadomo + świeży olej i cała miska.
Odebrałem samochód, zadowolony, nie szarpie,płynnie zmienia biegi ogółem super!
Wracając do domu gdy już wyjechałem poza miasto itd zacząłem mocniej jechać i zauważyłem niepokojące drgania na 4 biegu przy około 2000tys/obr, po zmianie na 5 bieg jeszcze mocniejsze i cały czas w zakresie 1900/2300obr. Na 6 i 7 podobnie choć ich częstotliwość tak jakby różniła sie względem danego biegu. Im wyższy bieg tym mniejsza częstotliwość. Oddałem samochód spowrotem,wymiana podpory wału,problem minimalnie sie zredukował,na 4 biegu tylko delikatnie czuć drgania przy mocniejszym przyspieszeniu lecz na pozostałych biegach najbardziej odczuwalne jest gdy skrzynia zmienia np. Z wciśniętym gazem z 5 na 6 i 6 na 7. Nie dzieje sie to na niższych biegach.
Fakt jest jeden,za kilka dni wymieniam tylne poduszki belki bo so oberwane. I pytanie,jeśli nie czułem tych drgań wcześniej i poduszki tez miałem oberwane,to czy teraz to ich kwestia czy konwenter jest złe wyważony i jeśli po wymianie poduszek problem nie ustąpi to
Śmiało moge starać się o wymianę w ramach gwarancji?
Z góry dzięki za jakiekolwiek podpowiedzi
Samochód kupiłem z udokumentowanym przebiegiem 197tys. Zaraz po zakupie zrobiłem kompleksowy przegląd oleje itd wraz z olejem skrzyni na Oryginalny olej dobierany po nr VIN,i od tego zaczął się problem.
Zaczelo mi delikatnie ślizgać/szarpac pomiędzy 2/3 biegiem,jeździłem niecały miesiąc, problem nie pogarszał sie ale nie dawało mi to spokoju i zdecydowałem sie oddać samochód do sprawdzenia skrzyni i diagnozie kogos kto sie tym zajmuje.
Diagnoza - sprzęgło ślizga,regeneracja konwertera i wiadomo + świeży olej i cała miska.
Odebrałem samochód, zadowolony, nie szarpie,płynnie zmienia biegi ogółem super!
Wracając do domu gdy już wyjechałem poza miasto itd zacząłem mocniej jechać i zauważyłem niepokojące drgania na 4 biegu przy około 2000tys/obr, po zmianie na 5 bieg jeszcze mocniejsze i cały czas w zakresie 1900/2300obr. Na 6 i 7 podobnie choć ich częstotliwość tak jakby różniła sie względem danego biegu. Im wyższy bieg tym mniejsza częstotliwość. Oddałem samochód spowrotem,wymiana podpory wału,problem minimalnie sie zredukował,na 4 biegu tylko delikatnie czuć drgania przy mocniejszym przyspieszeniu lecz na pozostałych biegach najbardziej odczuwalne jest gdy skrzynia zmienia np. Z wciśniętym gazem z 5 na 6 i 6 na 7. Nie dzieje sie to na niższych biegach.
Fakt jest jeden,za kilka dni wymieniam tylne poduszki belki bo so oberwane. I pytanie,jeśli nie czułem tych drgań wcześniej i poduszki tez miałem oberwane,to czy teraz to ich kwestia czy konwenter jest złe wyważony i jeśli po wymianie poduszek problem nie ustąpi to
Śmiało moge starać się o wymianę w ramach gwarancji?
Z góry dzięki za jakiekolwiek podpowiedzi