[C200] 1.8 kompressor - para wodna
: 20 kwie 2022, o 11:31
Cześć,
Nurtuje mnie jedna sprawa. Czy też macie tak w swoich m271, że przy aktualnych temperaturach (koło 0 - +5) przez pierwszy kilometr kopci wam na dosyć mocno na biało a później jak ręką odjął? To, że przy tych temperaturach paruje woda w układzie wydechowym jest "oczywistą oczywistością" ale zastanawiam się skąd nagłe zaprzestanie dymienia (na tyle, że nie widać w lusterku). Czy nie ma to związku z tym, że przez pewną chwilę zmieniona jest dawka paliwowo-powietrzna i spaliny o wyższej temp. puszczane są przez ten słynny bypass od razu na katalizator?
Pozdrawiam!
Nurtuje mnie jedna sprawa. Czy też macie tak w swoich m271, że przy aktualnych temperaturach (koło 0 - +5) przez pierwszy kilometr kopci wam na dosyć mocno na biało a później jak ręką odjął? To, że przy tych temperaturach paruje woda w układzie wydechowym jest "oczywistą oczywistością" ale zastanawiam się skąd nagłe zaprzestanie dymienia (na tyle, że nie widać w lusterku). Czy nie ma to związku z tym, że przez pewną chwilę zmieniona jest dawka paliwowo-powietrzna i spaliny o wyższej temp. puszczane są przez ten słynny bypass od razu na katalizator?
Pozdrawiam!