dyfer
Moderatorzy: f1sz, majkel84, perzu126, Hamrok
dyfer
Witam!
Mam pytanie do znawców tematu!
Zakupiłem c200 2007 1.8 184km w automacie i okazało się, że cieknie olej z dwóch uszczelniaczy półosi. Wymieniono w warsztacie uszczelniacze na corteco ale dalej cieknie, zmieniłem (warsztat) na jeden oryginalny simering z merca (130pln) a olej dalej cieknie (półosie gładkie), olej cieknie z obu stron. Most nie wyje. Co może być nie tak?
Mam pytanie do znawców tematu!
Zakupiłem c200 2007 1.8 184km w automacie i okazało się, że cieknie olej z dwóch uszczelniaczy półosi. Wymieniono w warsztacie uszczelniacze na corteco ale dalej cieknie, zmieniłem (warsztat) na jeden oryginalny simering z merca (130pln) a olej dalej cieknie (półosie gładkie), olej cieknie z obu stron. Most nie wyje. Co może być nie tak?
Re: dyfer
skoro 2razy wymienione zimmeringi i na nich cieknie to. może być obudowa dyfra. moze jest uderzona, może z uwagi na podnoszenie za dyfer. albo przylgnie zimmeringów nie sa gładkie.
C200 CDI 2008 136km silnik 646 VIN WDD(dwieście cztery) 2071F134790.
Re: dyfer
Olej zalany normalnie przez wlew więc nie za dużo, a cieknie nie ze styku simeringu z obudową a po połosi, już sam nie wiem co zrobić, może kupić połosi uzywane i przełożyć.
Czy połosie do benzyny i diesla są takie same? Może ktoś założył inne i dlatego cieknie?
Jakie przełożenie ma dyfer w c200 automat 1.8 184km?
Czy połosie do benzyny i diesla są takie same? Może ktoś założył inne i dlatego cieknie?
Jakie przełożenie ma dyfer w c200 automat 1.8 184km?
Re: dyfer
A półosie zwymiarowałeś? Moze ktoś przed Tobą wsadził inne moze z w203 i nie trzymają wymiaru
W204 kombi C180 kompressor 156km 2008r
WDD2042461F209731
WDD2042461F209731
Re: dyfer
Witam!
Problem znaleziony, ktoś założył półosie prawdopodobnie od cdi albo po lifcie, w każdym razie mają większą długość frezu od strony dyfra oraz samo miejsce na którym siedzi simering jest przesunięte przez co półoś przesuwa się w dyfrze na prawo i lewo o około 5mm (simering prawdopodobnie uszczelnia na samym rancie a gdy się przesunie nie uszczelnia wcale przez co są wycieki), masakra normalnie.
Pozdrawiam i dzięki za podpowiedzi
Problem znaleziony, ktoś założył półosie prawdopodobnie od cdi albo po lifcie, w każdym razie mają większą długość frezu od strony dyfra oraz samo miejsce na którym siedzi simering jest przesunięte przez co półoś przesuwa się w dyfrze na prawo i lewo o około 5mm (simering prawdopodobnie uszczelnia na samym rancie a gdy się przesunie nie uszczelnia wcale przez co są wycieki), masakra normalnie.
Pozdrawiam i dzięki za podpowiedzi
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 32 gości